Någon som blivit nekad nyligen? Jag och en kollega åker med LH på söndag och vad jag förstått är det kaos på Arlanda just nu på mornarna.
Hade varit skönt att ta med henne genom fast track.
Hur gick det? Undrar inför egen resa med statuslös
Någon som blivit nekad nyligen? Jag och en kollega åker med LH på söndag och vad jag förstått är det kaos på Arlanda just nu på mornarna.
Hade varit skönt att ta med henne genom fast track.
Var inga problem.Hur gick det? Undrar inför egen resa med statuslösÄr EBG själv.
Flög ni ekonomi? Jag är EBD och flyger Lufthansa ekonomi med statuslös från ARN nästa vecka och vill gärna köra fast track.Var inga problem.
Hur gick det?Flög ni ekonomi? Jag är EBD och flyger Lufthansa ekonomi med statuslös från ARN nästa vecka och vill gärna köra fast track.
Kan stämma men SAS erbjuder ju fastrack för EBG på staralliancebiljett, det bör väl räcka?Hur gick det?
Har hört rykte om att Lufthansa inte erbjuder fasttrack på ARN för EBG som reser med Lufthansa ekonomi!
Var lite otydlig.Kan stämma men SAS erbjuder ju fastrack för EBG på staralliancebiljett, det bör väl räcka?
Verkar så enligt regelverket för sas fasttrack.Var lite otydlig.
Kan jag nyttja fast track på ARN om jag har EBG och flyger Lufthansa ekonomi?
hört rykte om att det inte skulle funka!
Problemet som du kanske minns diskuterades är att du formellt saknar rätt att gästa någon. Bara EB guld (och uppåt) medlemmen själv får tillgång till SAS fast track på ARN/CPH (osäker om OSL).hört rykte om att det inte skulle funka!
Jag åkte med LH/Austrian från ARN i juni som EBG i eco och det funkade fin int efter att ha reggat mitt EB-nr i incheckningsautomaten.Var lite otydlig.
Kan jag nyttja fast track på ARN om jag har EBG och flyger Lufthansa ekonomi?
hört rykte om att det inte skulle funka!