jumbooze
Medlem
Buy-up Upgrade (Cash Upgrade) tråden | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorVar någonstans fick du erbjudandet?
Här finns en tråd om betald upgrade
Buy-up Upgrade (Cash Upgrade) tråden | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorVar någonstans fick du erbjudandet?
Hej,Jag ska en bonusresa till Hongkong med familjen i SAS Plus, vi är två vuxna och ett barn. Jag har bokat de två vuxna med Amex 2-4-1, går det att uppgradera med poäng och om så är fallet, gäller min 2-4-1 även för uppgraderingen?
Jag ska en bonusresa till Hongkong med familjen i SAS Plus, vi är två vuxna och ett barn. Jag har bokat de två vuxna med Amex 2-4-1, går det att uppgradera med poäng och om så är fallet, gäller min 2-4-1 även för uppgraderingen?
Hej,
om du har bokat en poängresa (som en AMEX 2-4-1 är) så gäller generellt (undantag finns där detta gått men räkna inte med det) att man inte kan uppgradera dem via uppgraderingskanaler, du kan ju däremot kolla om SAS har släppt businessplatser på ditt flyg och se om du kan ringa och boka om biljetten och isf gäller ju vouchern där.
Vid Air China StarGold/Business check-in på flygplatsen i Peking. Jag frågade om det gick att uppgradera och agenten knappade fram ett pris. Detta var ca 2 år sedan.Aj då!
Var någonstans fick du erbjudandet?
Jag ska en bonusresa till Hongkong med familjen i SAS Plus, vi är två vuxna och ett barn. Jag har bokat de två vuxna med Amex 2-4-1, går det att uppgradera med poäng och om så är fallet, gäller min 2-4-1 även för uppgraderingen?