Senaste nytt

Förlänga US Airways Dividend Miles

FF#1

Medlem
Fick just ett mail att mina USDM håller på att gå ut, fick en massa förslag på hur de kan förlängas

• Log in to your account and pay a $9 preservation fee*
  • Purchase a ticket and fly on US Airways, American Airlines or any of our partner airlines and earn Dividend Miles**
  • Earn miles with our Dividend Miles partners
  • Sign up and use the US Airways Dividend Miles MasterCard®***
men hur är det med att köpa Miles, funkar det?

Tänkte hålla mina i liv tills de förs över till AA

Fick just ett mail att mina USDM håller på att gå ut, fick en massa förslag på hur de kan förlängas

• Log in to your account and pay a $9 preservation fee*
  • Purchase a ticket and fly on US Airways, American Airlines or any of our partner airlines and earn Dividend Miles**
  • Earn miles with our Dividend Miles partners
  • Sign up and use the US Airways Dividend Miles MasterCard®***
men hur är det med att köpa Miles, funkar det?

Tänkte hålla mina i liv tills de förs över till AA
Ja, att köpa miles är en aktivitet på kontot så det funkar....

Sådärja, nu var det fixat, var inte någon super deal att köpa miles just nu så jag tog 25$ av mina E-rewards och konverterade de till 500 USDM.
Har haft en massa nytta av dessa E-rewards, sen jag fixade en VPN så är det ju rätt lätt att grinda in lite e cash främst för att förlänga olika icke primära bonusprogram... :)

Hmm, å för en som int e förkortnings nörd då, vad betyder meningen? :confused:

Översättning: JAg skaffade altså en VPN ( Virtuellt Privat Nätverk) som gör att jag kan få ett amerikanskt ip nummer ( det ser ut som att jag sitter i USA och knappar) så gick det att att tjäna ihop lite "elektronisk valuta" som kan konverteras till miles eller poäng i olika bonusprogram.

Toppen