Senaste nytt

Extrapoäng vid registrering av EuroBonus?

Jag har aldrig sett någon kampanj om att få X poäng för att signa upp de senaste 5 åren, det är med andra ord inget vanligt.
För din del är det nog snarare viktigt att få ett medlemsår som passar. Dumt att signa upp nu om man ska resa om 6 månader, blir ett halvår mindre att tjäna poäng mot status.

Jag har aldrig sett någon kampanj om att få X poäng för att signa upp de senaste 5 åren, det är med andra ord inget vanligt.
För din del är det nog snarare viktigt att få ett medlemsår som passar. Dumt att signa upp nu om man ska resa om 6 månader, blir ett halvår mindre att tjäna poäng mot status.
var det inte en med 500p för några år sen, men det kan nog ha varit 5 då tiden tenderar att gå snabbare och snabbare... :)

• Gilla
Reactions: Gus
Ja, för i sammanhanget är faktiskt inte 5k poäng speciellt mycket. För mig är det vad som trillar in en dålig månad enbart från kreditkort. Mycket bättre att maximera mot status och gå med så sent som möjligt inför det att man ska börja flyga.

var det inte en med 500p för några år sen, men det kan nog ha varit 5 då tiden tenderar att gå snabbare och snabbare... :)
Stämmer, och när jag gick med för hundra år sen var det 2500 som standard och ytterligare 2500 om man kombinerade med DC kort direkt.
Då kostade även 1 bonusnatt 5000 poäng, så där brände jag mina första poäng samma vecka. :D

Nämen, kolla vad som dök upp idag!
qTTZb7I.jpg

Registrerade mig i samband med att jag bokade sommarsemestern!

Ja det går, har testat!
Kan meddela att man inte kunde få de poängen som svensk, det har inte dykt upp några poäng på mitt konto iaf! ;)

• Gilla
Reactions: Gus
Jag hittar inte tråden med länken till registrering av Eurobonus MasterCard för att automatiskt få EB poäng vid användning av kortet.
Kan någon hjälpa mig? Tusen tack på förhand!

Kanske förstår dig fel.....ska du söka MC Mastercard?

Jag har redan ett MasterCard. Jag behöver koppla kortet till butikerna som har ett samarbete med Eurobonus. Tack för svaret ändå!

Du tänker nog på Eurobonus Everyday, där man kan koppla sina betalkort och få poäng om man handlar i vissa butiker.
I så fall är länken här:
SAS EuroBonus Member Portal

Ja, det är den länken jag sökte! Tackar!!

Toppen