Senaste nytt

Expertflyer och Thai Airways First

D.A

Medlem
Godmorgon,

Postade tidigare men kanske på fel ställe så prövar på nytt:

"Har Expertflyer problem med att visa tillgänglighet i first med Thai Airways för tillfället?

Söker på SYD-BKK och det verkar inte finnas två first lediga överhuvudtaget (har kollat hela januari/feb 2020 samt olika månader under 2019 för att säkerställa att jag inte gör fel). Igår fanns det många olika alternativ."

Behöver en hemresa till ARN/FRA slutet på feb/början på mars 2020 från SYD, alt christchurch/auckland

Godmorgon,

Postade tidigare men kanske på fel ställe så prövar på nytt:

"Har Expertflyer problem med att visa tillgänglighet i first med Thai Airways för tillfället?

Söker på SYD-BKK och det verkar inte finnas två first lediga överhuvudtaget (har kollat hela januari/feb 2020 samt olika månader under 2019 för att säkerställa att jag inte gör fel). Igår fanns det många olika alternativ."

Behöver en hemresa till ARN/FRA slutet på feb/början på mars 2020 från SYD, alt christchurch/auckland

Jag antar du menar bonusplatser och inte revenueplatser? Det visas inga Business eller First alls som jag kan se. Jag ser t.ex. en enkel linje som BKK-SIN om jag söker +/-3 dagar ut. Jag har själv sökt en del på ARN-BKK i november och dragit 0 resultat. Jag tror att just nu visar inga system interkontinentala resor med Thai, enbart regionala.

Toppen