Senaste nytt

Ev. rea för biljetter i juni/juli till Miami med British Airways?

Jag måste säga att priserna som har varit nu medräknat den 20% kampanjkod som har funnits är svårslagna. Synd ni inte skall åka nu.

Mmm, väldigt synd. Jag har svurit långa ramsor att det inte är möjligt att åka nu, men det är omöjligt. Bara att gilla läget och se denna enormt bra deal segla iväg. Ja, ja, kanske har turen på min sidan en annan gång i stället.

Det är väl nästan aldrig superreor på economy under sommaren? Då fyller de ju ekonomistolarna ändå, men i business/first däremot, där går det att göra fynd...

Helt rätt, det är värsta smörgåsbordet i affärsklass/First detta år. Ekonomi fylls oftast ändå. Eftersom senator måste till HNL så måste jag till WAS och rean kom perfekt för att flyga BA affärsklass via BOS och JFK för att maximera TPs

Finns ju resor inom budget, men med horribla väntetider. Har ni några poäng att utnyttja för flygplatshotell?

Några kronor över din budget med AA.

aa23.PNG

Finns annars biljetter med SAS/Virgin för 6,5k.

sasv.PNG

Annars lite över med nästan rätt tider:

BA.PNG

Last edited:
Finns ju resor inom budget, men med horribla väntetider. Har ni några poäng att utnyttja för flygplatshotell?

Tack för dina sökningar!

Vi bokade Eco och det blev strax över 7000 kr inkl. första övernattningen i Miami.

Blir det superrea till Miami/Orlando i Bus med BA så får vi väl boka en resa till under senare delen av sommaren i så fall. ;)

Toppen