hoppahenke
Ny medlem
Hej alla,
Är en långtida läsare och är så imponerad av kunskapen och engagemanget på detta forumet, skriver själv för första gången. Skulle behöva hjälp för att hitta biljetter till min drömresa till södra Afrika, planerad till kommande jul. Har en 241 voucher att bränna.
Utöver konkreta tips på biljetter uppskattar jag även tankar/kunskap om hur det är att hitta bonusbiljetter till dessa destinationer. Svårt? När brukar de relevanta bolagen släppa biljetterna?
Tack!!!!
Är en långtida läsare och är så imponerad av kunskapen och engagemanget på detta forumet, skriver själv för första gången. Skulle behöva hjälp för att hitta biljetter till min drömresa till södra Afrika, planerad till kommande jul. Har en 241 voucher att bränna.
Utöver konkreta tips på biljetter uppskattar jag även tankar/kunskap om hur det är att hitta bonusbiljetter till dessa destinationer. Svårt? När brukar de relevanta bolagen släppa biljetterna?
Tack!!!!
- Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
- Var är din destination? Helst Windhoek, alt Johannesburg/Kapstaden/ngn annanstans i Sydafrika
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? T&R
- När vill/behöver du resa ut? Veckan innan jul 2022 (helst Dec 16-21)
- När vill/behöver du komma hem? Kring Jan 7
- Hur länge vill du vara borta? Ungefär 2.5, upp till 3v
- Hur många personer som skall resa? 2
- I vilken kabinklass? Helst First/Biz, Economy om måste
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Inte alltför kräsen
- Vad är din budget? (per person) upp till 10kkr per person (inkl 241 voucher)
- Vad är det viktigaste för dig?
- Kortare restid
- Upplevelsen ombord
- Viktigast av allt: hitta en biljett
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte kritiskt