Senaste nytt

EuroBonus Shoppen - Fungerar den för någon?

bjornh84

Ny medlem
Hej,

Försöker göra av med utgående poäng i EuroBonus Shoppen. Får dock upp att det inte gick att skicka valideringskod när jag ska betala. SAS kundservice har validerat mitt mobilnummer och får fram SMS, Shoppen har sin kundservice stängd idag men i sin FAQ hänvisar dom till SAS vid det här problemet.

Någon som har samma erfarenhet och sitter på en lösning? Eller är det kanske nått generellt fel som drabbar alla? Har 120000 poäng som går ut vid månadsskiftet så är lite angelägen att få det att fungera.

Jag har inget svar på din fråga men vill hälsa att rent generellt är det väldigt dåligt värde per poäng i butiken. Har du inte möjlighet att flyga själv så finns det säkert någon i familjen som hade uppskattat en flygresa istället.

Annars får jag önskan dig lycka till med vad du än väljer att lägga dina poäng på i butiken!

Hej,

Försöker göra av med utgående poäng i EuroBonus Shoppen. Får dock upp att det inte gick att skicka valideringskod när jag ska betala. SAS kundservice har validerat mitt mobilnummer och får fram SMS, Shoppen har sin kundservice stängd idag men i sin FAQ hänvisar dom till SAS vid det här problemet.

Någon som har samma erfarenhet och sitter på en lösning? Eller är det kanske nått generellt fel som drabbar alla? Har 120000 poäng som går ut vid månadsskiftet så är lite angelägen att få det att fungera.

Testa att uppdatera mobilnumret i profilen på SAS.se först även om det står rätt och prova sedan igen :)

Toppen