Hej,
Försöker göra av med utgående poäng i EuroBonus Shoppen. Får dock upp att det inte gick att skicka valideringskod när jag ska betala. SAS kundservice har validerat mitt mobilnummer och får fram SMS, Shoppen har sin kundservice stängd idag men i sin FAQ hänvisar dom till SAS vid det här problemet.
Någon som har samma erfarenhet och sitter på en lösning? Eller är det kanske nått generellt fel som drabbar alla? Har 120000 poäng som går ut vid månadsskiftet så är lite angelägen att få det att fungera.
Försöker göra av med utgående poäng i EuroBonus Shoppen. Får dock upp att det inte gick att skicka valideringskod när jag ska betala. SAS kundservice har validerat mitt mobilnummer och får fram SMS, Shoppen har sin kundservice stängd idag men i sin FAQ hänvisar dom till SAS vid det här problemet.
Någon som har samma erfarenhet och sitter på en lösning? Eller är det kanske nått generellt fel som drabbar alla? Har 120000 poäng som går ut vid månadsskiftet så är lite angelägen att få det att fungera.