T
Tommy Palomäki
Guest
Kanske ska byta äntligen från Swedbank till Skandia, som nästan alla mina vänner tjatar. Skulle samtidigt få EB poäng. By the way kommer det vara en SAS logga på Skandia bankkort också?
Tommy Palomäki skrev:Kanske ska byta äntligen från Swedbank till Skandia, som nästan alla mina vänner tjatar. Skulle samtidigt få EB poäng. By the way kommer det vara en SAS logga på Skandia bankkort också?Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Det gick smidigt att byta till Skandia (jag skulle ändå byta till något annat) och poängen kom ganska snabbt också. Bankkortet har inte SAS-logga, vet inte hur det är med kreditkortet, men tror inte det.Klicka för att utvidga...
ekf skrev:Bankkortet har inte SAS-logga, vet inte hur det är med kreditkortet, men tror inte det.Klicka för att utvidga...
PYRZ skrev:Eller så ser man till att att få även VISA kortet gratis och spara hela 240kr per år.Det gjorde jag och det var inga som helst problem.Klicka för att utvidga...
Vet inte vem det var men någon från kundservice antar jag som min företagsrådgivare hade bett ringa mig för att kolla bolån, kort mm.kexxcream skrev:Hur gick du tillväga och vem pratade du med för att få bort denna avgift? Funderar på att flytta över till Skandia själv.Klicka för att utvidga...
Det där la de upp igår när alla försökte boka EB resor...har inget med det här att göra förmodligenDschon skrev:De verkar ha problem med hemsidan"För närvarande är det långa svarstider på sas.se, vi jobbar på en lösning."Möjligt att det har med det att göra...Klicka för att utvidga...