Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2025

Jag skulle gissa på tvärt om, att man får det efter varje resa eftersom det var så det fungerande I förra julkalendern som hade liknande deal.

Däremot var det en väldig massa tekniska problem i början och många efter registreringar. Men om de använder samma kod som förra året så är det väl en liten chans att det blir rätt iallafall!

Någon som vad som gällde då? Räknade de varje ben och räknades bonusresor?

Jag skulle gissa på tvärt om, att man får det efter varje resa eftersom det var så det fungerande I förra julkalendern som hade liknande deal.
Man kan väl inte få belöningen efter varje flyg. De normala poängen för varje flyg kommer väl direkt efter slutfört flyg men belöningen för att ha utfört alla stegen kommer väl först efter? Eller menar du att de 15000 poängen delas upp på de 10 resorna a 1500 och hamnar på respektive utfört flygs datum som extrapoäng?

Man kan väl inte få belöningen efter varje flyg. De normala poängen för varje flyg kommer väl direkt efter slutfört flyg men belöningen för att ha utfört alla stegen kommer väl först efter? Eller menar du att de 15000 poängen delas upp på de 10 resorna a 1500 och hamnar på respektive utfört flygs datum som extrapoäng?
Eh never mind. Jag har blandat ihop luckorna. Jag tänkte på den där det var poäng dubblering på premium och business.

Sorry!

Att luckornas innehåll blev känt före de öppnades på riktigt visar sig vara en riktig 'curse in disguise'. Alla nojar om vad detaljerna i verkligheten kommer att bli, där i framtiden om några dagar. Alltså, det kommer ju att visa sig när luckan faktiskt går att öppna. Då, dvs samtidigt som man kan boka, kommer man att se detaljerna och så kan man boka (eller låta bli).
Eller så kanske inte alla detaljer avslöjas då heller - att T&C är tvetydiga är inget nytt med SAS - och då har man samma val: Boka eller låta bli.

Toppen