Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Får följande när jag kollar en ren SAS-award, bokad innan de nya kostnaderna för ombokning infördes, ombokad en gång efter ändringen trädde i kraft.



Kan inte boka om resan på sas.se, sajten (sas.se) fryser på en konstig url och två nyanser av blått (SK ITs blinkning åt BSOD?).

Att ansöka om återbetalning verkar gå bra.

Denna varning verkar också relativt vanlig, allt ifrån att man bokat via OTA till något annat.

Kan du se bokningen hos ”oss” även om du inte kan se den hos SAS?
 

Fredah

Medlem
Det spelar nog ingen roll. Förutom att du kanske inte kan checka in online (beroende på vad det är för flygning)
Det gick bra att checka in online men kunde inte få ut boardingkort vilket ju i princip är samma sak. Även sjukt irriterande att Turkish inte tillåter bagdrop förens 3h innan även att de har öppet för andra flighter. Planerade för lunch i loungen, men kom ju inte airside.

IMG_3748.jpeg
Efter slutförd utresa står fortfarande kön som ”SAKNAS” så inget som uppdateras i bokningen iaf. Första varningen är ju solklar. Andra har synts hela tiden och är nog relaterad till en av resenärernas namnföljd även om det hittills aldrig varit problem att ändå registrera. Den tredje är jag dock lite fundersam över eftersom den dök upp efter checkin, har dom tagit bort mailadressen?
Vad är den bra för, schedule change typ?
 
Det gick bra att checka in online men kunde inte få ut boardingkort vilket ju i princip är samma sak. Även sjukt irriterande att Turkish inte tillåter bagdrop förens 3h innan även att de har öppet för andra flighter. Planerade för lunch i loungen, men kom ju inte airside.

Visa bifogad bild 147702
Efter slutförd utresa står fortfarande kön som ”SAKNAS” så inget som uppdateras i bokningen iaf. Första varningen är ju solklar. Andra har synts hela tiden och är nog relaterad till en av resenärernas namnföljd även om det hittills aldrig varit problem att ändå registrera. Den tredje är jag dock lite fundersam över eftersom den dök upp efter checkin, har dom tagit bort mailadressen?
Vad är den bra för, schedule change typ?

Vad jag kan se finns mejl på flera olika ställen i bokningen. Dela på varje resenär, sedan under kontaktuppgifter för bokningen. Jag är ganska säker på att denna varning hör till det varning hör till det senare scenariot.
 

Tamas

Medlem
Jag klickar runt på F-linjer kartan och helt plötsligt fryser sidan, verkar att det läcker minne nånstans och det går upp till 800-1000M användning helt plötsligt.
 
Toppen