Senaste nytt

Eurobonus 25 år Kampanj - 30% Poängrabatt, boka senast 26e mars

Wiken

Medlem
Följande text är saxat från: SAS hemsida

POÄNGRABATT

Om du alltid vill hålla dig steget före kan du bokmärka denna sida och logga in innan du läser vidare, så att du är beredd att göra bokningen snabbt och enkelt. Detta är den plats där du hittar våra bästa erbjudanden – besök resmål som tidigare låg utom räckhåll och ta med dig hela familjen.

Kom även ihåg att barn i 2–11 års ålder får 50 % rabatt på nedanstående erbjudanden.



FLYG TUR/RETUR MED SAS OCH WIDEROE* MELLAN
SVERIGE, DANMARK, FINLAND, NORGE OCH MILANO, ROM, PARIS, WIEN
  • SAS Go för 21,000 30,000 poäng.
  • SAS Plus för 35,000 50,000 points.

BOKA: MAR 24–26, 2017
RES: AUG 21–DEC 16, 2017

Skattter och avgifter fr. EUR 54.

SVERIGE, DANMARK, FINLAND, NORGE OCH PEKING, SHANGHAI, CHICAGO
  • SAS Go för 42,000 60,000 poäng.
  • SAS Plus för 56,000 80,000 poäng. (Gäller ej i SAS Business)
BOKA: MAR 24–26, 2017
RES: OCT 23, 2017–MAR 13, 2018

Skatter och avgifter fr. EUR 37.

* Vissa begränsningar för Widerøes rutter i Norge på grund av norska myndigheters förordningar.

Obs! Skatter och avgifter gäller per person i tillägg till nödvändiga poäng och de varierar beroende på rutt. Det exakta beloppet kommer att visas när du bokar din bonusresa.
 

Canadien

Medlem
IMG_0024.PNG

Undrar om det är så att de inte släppt på några extra bonusplatser än, ser rätt skralt ut till Wien t ex (sökt för 4pers)
 

Brandten

Medlem
Kan inte se att just denna kampanj låg i den andra 25 års tråden, om så är fallet, kan moderator flytta/ta bort.

Fick detta nyss. Chicago är jag nyfiken på.
upload_2017-3-24_10-35-11.png
 

Maja

Medlem
Har letat efter reser runt höstlovet (v.44) alt. sportlovet (v.7 för vår del). till Beijing alt. Shanghai. Inga platser alls i Plus och väldigt få i Go. Givetvis inte på de datum vi önskar åka alls. Söker man på vanliga poängbiljetter så finns det givetvis ett helt annat utbud. Någon annan som lyckats hitta några platser i Plus?
 

Canadien

Medlem
Har letat efter reser runt höstlovet (v.44) alt. sportlovet (v.7 för vår del). till Beijing alt. Shanghai. Inga platser alls i Plus och väldigt få i Go. Givetvis inte på de datum vi önskar åka alls. Söker man på vanliga poängbiljetter så finns det givetvis ett helt annat utbud. Någon annan som lyckats hitta några platser i Plus?

Har inte hittat mer än två platser i Plus just nu, lite trist. Sökningar för 4 pers ger bara ekonomi och strödatum.
 

Delayed

Medlem
Fick precis ett reklammail från SAS angående 25-års jubileet. Bland annat innehöll mailet ett "storslaget" erbjudande om en mixer.
Upptäck känslan av matlagningsglädje med Dualits kraftfulla mixer. Gör smoothies, såser, barnmat, dressingar eller krossa is med ett knapptryck. Just nu 25% rabatt, poängpris: 73 870. Delbetala med pengar om du vill.
Det värst är att jag vet att det finns folk som faktiskt nyttjar sina poäng till liknande vansinnigheter. Skulle jag (kommer inte att hända) köpa denna skulle jag nog delbetala med 2 585 SEK och "slutbetala" med ett poäng...
 
Toppen