Senaste nytt

Etihad till Kastrup

Sådan info från SAS-kundservice brukar jag alltid ta med "en nypa salt".
Finns info på deras hemsida vad som gäller.
Den infon på webben är felaktigt. Det som fortfarande gäller egentligen är det som stod där tidigare; flygningar med Etihad som ger EB är till och från Abu Dhabi och Amsterdam, Aten, Bryssel, Genéve, London, Milano, Rom och Zürich.

Alltså inte CPH, än.

Källa: Mejl från Guldsupporten.
 

pep

Medlem
Den infon på webben är felaktigt. Det som fortfarande gäller egentligen är det som stod där tidigare; flygningar med Etihad som ger EB är till och från Abu Dhabi och Amsterdam, Aten, Bryssel, Genéve, London, Milano, Rom och Zürich. Alltså inte CPH, än. Källa: Mejl från Guldsupporten.
Så hvordan skulle de kunne undslå sig at inkludere CPH ?? Det ville være bad karma. Jeg vil vædde en bondegård på at CPH kommer med...
 

pulkan767

Ny medlem
Mejlade lite med EB Guld-supporten, och för att röra till det mera, så hävdar dom nu att man får baspoäng på Ethiad. Jaja, litar inte på det innan jag har sett någon här rapportera om det!
Herregud jag tappar hjärnceller varje gång du skriver''Ethiad''. Namnet stavas E-T-I-H-A-D och namnet står bokstavligen på rubriken och överallt. Hur svårt är det att stava en lätt förtydligat namn på ett rätt sätt som har nämnts 100 gånger här?
 

Sir Lemon

Medlem
Jag älskar att du skapade ett konto explicit för att kommentera detta! Det var länge sedan man själv blev så passionerad över att ha upptäckt någon som har fel på internet, det är uppfriskande! :)
Det brukar ni inte säga när jag retar upp mig på felskrivningar av typen 1. ”De är bra” när man menar ”Det är bra” eller 2. ”Dem är väldigt snälla” när man menar ”De/Dom är väldigt snälla”. ;) Just saying…
 
Toppen