Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Är det någon som lyckas få Refunder att automatiskt registrera köp hos Hotels.com på en dator? Jag har testat med Firefox, Edge, Chrome och Opera och jag har installerat Refunder-extension i de webbläsare som har support för den och jag har ingen ad-blocker installed och på betalsidan syns Refunder-bannern, men jag får alltid efterregistrera. Jag har Refunder-appen och Hotels.com-appen installerade på min mobiltelefon och till min stora förvåning registrerades ett köp i appen automatiskt, men det känns inte som ett säkert sätt.

Är det någon som lyckas få Refunder att automatiskt registrera köp hos Hotels.com på en dator? Jag har testat med Firefox, Edge, Chrome och Opera och jag har installerat Refunder-extension i de webbläsare som har support för den och jag har ingen ad-blocker installed och på betalsidan syns Refunder-bannern, men jag får alltid efterregistrera. Jag har Refunder-appen och Hotels.com-appen installerade på min mobiltelefon och till min stora förvåning registrerades ett köp i appen automatiskt, men det känns inte som ett säkert sätt.
Funkat för mig varje gång hittills. Registreras senast dagen efter men oftast inom en timme.

Kör brave som standardwebbläsare men hoppar över till chrome med refunder-extension installerad när jag bokar genom hotels.

Ca. 10 timmar kvar på promotion på Topcashback:

20% cashback på tre hotellbokningar via trip.com.

"Hotel (Your first 3 transactions for a Hotel Stay on 5/24/2025 will track at 20%. Any others will update to 15%. Please allow up to 7 working days for updates to appear)."

Toppen