Jag gör gärna ett stort sidobet på det där. Jag hävdar att du har fel.463829 skrev:Gör ett blind test så ser ni att pepsi är godare än coca colaKlicka för att utvidga...
Jag gör gärna ett stort sidobet på det där. Jag hävdar att du har fel.463829 skrev:Gör ett blind test så ser ni att pepsi är godare än coca colaKlicka för att utvidga...
Nä, beställer man Cola så får man nöja sig med det som kommer. Men beställer man Coca Cola och får Pepsi, så får kyparen gå ut och hämta något annat att dricka.segra skrev:Beställer man "Cola" så ska man få Coca Cola och inget annat. När jag är på restaurangoch beställer Cola så frågar (Oftast) kyparen om det går lika bra med Pepsi..... Då frågarjag om det går lika bra att betala med låtsaspengar.Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Jag gör gärna ett stort sidobet på det där. Jag hävdar att du har fel.Klicka för att utvidga...
Det har jag gjort, flera gånger.463829 skrev:Testa hemma med ögonbindel och frun som leker servitör, jag litar på att du är ärlig.Klicka för att utvidga...