Senaste nytt

En smygtitt på British Airways nya Airbus A380

doc

Medlem
Ja, som Senator skriver använder BA den version av 744 som har flest CW-stolar på LAX. De plan som har denna konfiguration har samtliga nya First installerad.
 

JensE

Medlem
Dom ändrar till Hi-J nu eller? Mig veterligen så har dom kört Mid-J hela tiden med en ca 50-50 ratio på NF och OF.
 

Dr. Miles

Expert
BA A380 delivery.jpg
(Foto: Airbus Press Centre)

British Airways takes delivery of its first of 12 Airbus A380s - Airbus Press release
 

Homer

Medlem
Trip Report : Flyertalk goes on board the new BA Airbus A380 - FlyerTalk Forums

Trip Report : Flyertalk goes on board the new BA Boeing B787 Dreamliner - FlyerTalk Forums



Som diskuterats tidigare någonstans, i WTP är det bara första raden som har Benstöd

Övriga rader har Fotstöd



Inside British Airways' new A380 first class cabin - Flights | hotels | frequent flyer | business class - Australian Business Traveller


BA
BA’s Airbus 380, Boeing 787 business class refresh
BA has also improved the mechanics of the Club World seat, Doyle says.
“We’ve done some work with the manufacturers on improving the motion of the seat and made it quieter to move”
 

Homer

Medlem
Lite OT.
Vad hände för folk som bokade flighter till/från Berlins nya flygplatsen på invigningsdagen?
Fick de avboka/få återbetalning med hänvisning till att öppning av Berlins nya flygplatsen inte blev ad den dagen?

En mer passande jämförelse hade varit om flygplatsen öppnat en månad innan invigningsdatum.
De hade fortfarande landat på nya flygplatsen men inte första dagen den var öppen.

Min uppfattning är att du har något skeva förväntningar i detta sammanhang. Som vi skrev tidigare fanns inga garantier att det skulle bli A380 på dessa datum. Jag skulle också bli irriterad om ändring hade gjorts att man missat planet

Det blir ju A380 på de datum han bokat, BA har inte skjutit upp utan tidigarelagt,
"problemet" är att det blir A380 på tidigare datum också
 
Toppen