Kan jag säkra en eller två gästningar så bokar jag en resa under dagen. Hör av er om ni har en gästning över.DanielKif skrev:Går det fixa två gästningar till? En till mig +1?Klicka för att utvidga...
Kan jag säkra en eller två gästningar så bokar jag en resa under dagen. Hör av er om ni har en gästning över.DanielKif skrev:Går det fixa två gästningar till? En till mig +1?Klicka för att utvidga...
Samma här!DanielKif skrev:Kan jag säkra en eller två gästningar så bokar jag en resa under dagen. Hör av er om ni har en gästning över.Klicka för att utvidga...
Jag har aldrig sett en lounge som serverar riktigt fika tyvärr. Det får man handla med sig själv.Anfield skrev:Finns det något trevligt att fika ?Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Kan jag säkra en eller två gästningar så bokar jag en resa under dagen. Hör av er om ni har en gästning över.Klicka för att utvidga...
Jompa skrev:Samma här!Klicka för att utvidga...
Jag kollade igår men som jag förstod det har BA inte 24h öppet köp.palmen skrev:Får sammanställe och kontrollera hur många gästningar vi har. Har dock inte tid att göra nu. BA har väl dock 24h öppet köp (kan någon bekräfta detta) så om ni bokar idag ska vi nog ha hunnit summera till imorgon iaf.Klicka för att utvidga...
Book with confidenceNemo skrev:Jag kollade igår men som jag förstod det har BAinte24h öppet köp.Klicka för att utvidga...
Jodå. Man måste ringa till deras kundtjänst för att avboka utan kostnad dock.Nemo skrev:Jag kollade igår men som jag förstod det har BAinte24h öppet köp.Klicka för att utvidga...
British Airways - AnswerBritish Airways skrev:How do I cancel my booking?Answer Id 4073 | Updated 17/10/2016 10.11 AM (BST)QuestionIf I need to cancel my British Airways booking, what should I do?AnswerIf you made your booking with British Airways and you notice a mistake after you have paid for your ticket(s),you can cancel your flight booking and claim a full refund without penalty, up to 24 hours from when you made the original booking.Refunds under these circumstances can only be requested by calling our contact centres.Klicka för att utvidga...
Off topic svar.DanielKif skrev:En liten offtopic newbie fråga som jag hoppas är ok. Jag är statuslös hos BA men har guld hos Air BerlinTopbonus. Är det bättre att kreditera miles till Air Berlin eller ska jag satsa på status hos BA istället?Klicka för att utvidga...
MWi skrev:Jag och fru MWi (som var med på första listan men verkar ha fallit bort på senaste) åker enligt följande:BA771 ARN - LHR 07:20 - 09:15
BA774 LHR - ARN 18:20 - 21:50Ser fram emot att möta allaKlicka för att utvidga...
Har uppdaterat listan, my bad. Det är med andra ord 17 som behöver gästning om alla bokar.MWi skrev:Såg att Cathay har öppnat sin lounge nu också, är det värt att ha en liten loungeturné?Klicka för att utvidga...
Det går inte besök denna Cathay lounge om din flight avgår från London Heathrow terminal 5.MWi skrev:Såg att Cathay har öppnat sin lounge nu också, är det värt att ha en liten loungeturné?Klicka för att utvidga...
Hur lyckas ni med era uppgrades? Jag får aldrig vettiga priser, t ex nästa vecka till barcelona från lhr vill dom ha £750 för en uppgrade båda vägarna. Samma priser varje gång.Magino skrev:Körde en upgrade för ca 1000-lappen per vägKlicka för att utvidga...