Senaste nytt

Ej fått refund -har någon mail?

ucce

Medlem
Hade en relativt komplicerad bokning med 2-4-1 där resan genomfördes i somras. Jag gjorde rätt många ändringar på den, och alla gånger det innebar skatteskillnader/refund gick det bra förutom en, då slutdestinationen ändrades. Vid denna tidpunkt meddelades också att just denna refund skulle komma först efter avslutad resa.

Nu var det två månader sedan resan avslutades och jag har ännu inte fått några pengar. Har varit i kontakt med Tallin två gånger, och guldsupporten en gång. De säger att de skickar till refundavdelningen för "utredning", men inget har hänt. Har bett att få kontaktuppgifter till dem direkt men det vill de inte lämna ut.

Normalt så får man ju ett kvitto när själva ombokningen görs där det står summan, och sedan ett meddelande "refund notice" när själva utbetalningen görs. I detta fall har jag bara fått det förstnämnda, men jag skulle vilja maila in det eftersom det kommer göra utredningen mycket lättare (ändade resan typ 10 gånger)

tack på förhand
 
Toppen