Senaste nytt

Efterregistrering Eurobonuspoäng Singapore airlines

O_M

Medlem
För drygt en månad sedan reste jag hem från Bali, bara ett ben blev krediterat till Eurobonus. Sedan har jag försökt via ebretro@sas.se men de säger bara "is still under process of rechecking and we have not received approval yet."

Jag behöver få in poängen för att behålla min guldstatus innan den 30/4.

Har ni något tips hur man kan skynda på processen? Känns ju otroligt surt om man skulle missa guld för att Singapore airlines inte skickat poängen. Det var en genomgående resa så konstigt att ett ben krediterades men inte de andra.
 
Om du är 100% säker på att den ska ge poäng så hade jag inte varit speciellt orolig. Poängen bakdateras ju till resdatumet så de hamnar i rätt period

Bokningsklassen ska ge Eurobonus, men märkligt det ska ta mer än en månad när man skickar in biljettnummer, bild på fysiskt boardingkort osv.. Ännu märkligare att delsträcka kommer in när det är samma information på hela bokningen.
 
Inget strul med att det står annat första namn på boardingkort kontra ditt EB konto? Det har jag råkat ut för flera ggr då jag har 3 namn men tilltals namnet är mitt 3e. Det kan ta tid då :(
 
Samma strul med flighten LHR-sin som jag gjorde 1/2. Inga poäng, retroreggade, mailade retro-mailen o fick svar att de kontaktat singapore airlines.. Efter 2 veckor stötte jag på, fick svar att SQ ville ha kopia av original boarding pass. Hade såklart sparat o scannade in o skickade. Inget hände. Mailade igen förra veckan o fick svaret att de hade kontaktat SQ igen.. Fortfarande händer inget..
 
Toppen