Fortfarande har jag svårt att förstå varför vuxna människor måste jagas upp två timmar innan landning för att inmundiga ljummen, seg, skivad gris med något som skall påminna om äggstanning vilken troligtvis åkt ett och annat varv jorden runt med hänsyn till konsistens och smak.Klicka för att utvidga...
Är den borta?stewigriffin skrev:Varje gång när jag måste flyga igen kommer jag ihåg följande klassikern:Klicka för att utvidga...
De ändrade på servern för några år sedan, därför funkar inte gamla länkar längre.rodstrom skrev:Är den borta?Klicka för att utvidga...
Jensik skrev:De ändrade på servern för några år sedan, därför funkar inte gamla länkar längre.Gästkrönika: Framför skynket - BusinessClass.seKlicka för att utvidga...
apknug skrev:Lite "kul" är det också att det vara SAS som lärde upp thai airways. Redan på 1960 talet när SAS hade 30% av thai airways visade SAS Thailändarna att man bygger ett mäktigt flygbolag med statligtägande , monopolstatus, urusel service samt massor med nepotism hos personalen som finns till för någon helt annan än resenärerna.Vissa tendenser hos odräglig barn brukar kännas igen från föräldrarna.Klicka för att utvidga...
OT galore: Jag vill ju inte vara den som är den, men i mitt tycke är det ett lotteri om du får en bra upplevelse på SAS long haul, under förutsättning att duSAS_CPH_Lounge skrev:Håller helt med om att SAS har blivit bättre men inte att Thai har blivit sämre för de har aldrig varit bra i mina lgonKlicka för att utvidga...
mankse skrev:Sitter just nu inklämd på flight mellan LHR och ARNKlicka för att utvidga...
Ger de inte seat block?MrDollar skrev:OTDet kan inte vara så att du flyger med SAS Ireland?Klicka för att utvidga...
Nej, intressant nog inte SAS Ireland på hemresan. Marginell skillnad dem emellan är min upplevelse efter ett fåtal legs med S(T)AS-IMrDollar skrev:OTDet kan inte vara så att du flyger med SAS Ireland?Klicka för att utvidga...
Never happened. Om man är riktigt snäll slipper man att få sin egen väska i huvudet och kaffe i knäet.Canadien skrev:Ger de inte seat block?Klicka för att utvidga...