J
jumbooze
Guest
Det ska släppas typ 50% awards som först erbjuds EBP sen EBD dag 2 osv ... Det ska mailas ut
Även i affärsklass?jumbooze skrev:Det ska släppas typ 50% awards som först erbjuds EBP sen EBD dag 2 osv ... Det ska mailas utKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Det ska släppas typ 50% awards som först erbjuds EBP sen EBD dag 2 osv ... Det ska mailas utKlicka för att utvidga...
Det kom flera, det var en tidig bildTreD skrev:Luftigt - Ni verkar inte trampa vandra på hälarna! Det blir nog värre i Oslo.Klicka för att utvidga...
Nej, funkar inte dankort?Agö skrev:Något om AMEX till Danmark?Klicka för att utvidga...
Det verkar vara ett mycket intressant kort (dock beroende vilken växlingsavgift det är).jumbooze skrev:Jag tror 3:an blir något liknanade med dettaCash Passport - Travel Money Card - Travel Card For Travel MoneyKlicka för att utvidga...
Jag förstår inte fördelarna. När jag "sätter in" pengar på kortet i olika valutor så sker en växling till en viss kurs, i värsta fall med ett påslag. Det är samma sak som för alla andra kort, bara det att du växlar i förväg. Dessutom ger du bort dina pengar i förväg och inte i efterskott. Eller har jag missat något fundamentalt här?Ricci skrev:Det verkar vara ett mycket intressant kort (dock beroende vilken växlingsavgift det är).Hårt slag mot Forex.....Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Nej, funkar inte dankort?Klicka för att utvidga...