Senaste nytt

E-visa St Petersburg från 1 okt, 2019

När då? Min resa i augusti blir sannolikt inte av. :(
Men nu ser man framåt, 2021 ska ju samtliga inställda resor (plus nya) bli av! :eek::)
Själv bokade jag i november, men det finns billiga biljetter andra månader också. De har en lågpriskalender, gå till Official Wizz Air website | Book direct for the best prices och klicka på "FLEXIBLE ON DATES?".

CPHLED.png

LEDCPH.png

Själv bokade jag i november, men det finns billiga biljetter andra månader också. De har en lågpriskalender, gå till Official Wizz Air website | Book direct for the best prices och klicka på "FLEXIBLE ON DATES?".

Visa bifogad bild 110869
Visa bifogad bild 110870
Tackar. Utgår från Uppsala så resa från Nyköping/Köpenhamn känns avlägset. Tänkte mest på hur mkt buffert, i tid, du tog med tanke på Covid och UD:s avrådan (tom sista aug i nuläget). :)

Utgår från Uppsala så resa från Nyköping/Köpenhamn känns avlägset.
Skavska är väl inte så långt? T o m jag har åkt från jobbet i Köpenhamn till Skavsta när jag skulle till Rumänien (Cluj-Napoca) på en weekendresa (ja, jag vet, det var så gott som fågelvägen...:)).

Tänkte mest på hur mkt buffert, i tid, du tog med tanke på Covid och UD:s avrådan (tom sista aug i nuläget). :)
Jag delbetalade med WizzAir-credits som hade brunnit inne annars (jag får 5% WizzAir-credit när jag bokar hos Booking.com och sedan gäller de i 6 månader) så jag tyckte det var värt en chansning i november.

Toppen