Jag lyckades också regga mig nu. Får väl se vad som händer då...
miramax Medlem 22 November 2013 #22 jag har fått dubbla nätter på: Radisson blu royal park utanför stockholm och radisson blu scandinavia i göteborg.
jag har fått dubbla nätter på: Radisson blu royal park utanför stockholm och radisson blu scandinavia i göteborg.
J JanneB Medlem 24 November 2013 #23 Någon som fått dubbla nätter på Waterfront, Viking eller Hammarbyt Sjöstad? Skulle underlätta valet till kommande julshopping
Någon som fått dubbla nätter på Waterfront, Viking eller Hammarbyt Sjöstad? Skulle underlätta valet till kommande julshopping
F FF#1 Medlem 24 November 2013 #24 Jag fick dubbla där på en 2-4-1:a för ett tag sen, betala för en, bo två... få status för 4… Räntar på bra.
Jag fick dubbla där på en 2-4-1:a för ett tag sen, betala för en, bo två... få status för 4… Räntar på bra.
J JanneB Medlem 25 November 2013 #25 FF#1 skrev: Jag fick dubbla där på en 2-4-1:a för ett tag sen, betala för en, bo två... få status för 4… Räntar på bra. Klicka för att utvidga... Waterfront?
FF#1 skrev: Jag fick dubbla där på en 2-4-1:a för ett tag sen, betala för en, bo två... få status för 4… Räntar på bra. Klicka för att utvidga... Waterfront?
F FF#1 Medlem 25 November 2013 #26 JanneB skrev: Waterfront? Klicka för att utvidga... ja på waterfront, den texten råkade falla bort.
J jth Medlem 21 December 2013 #27 Det trillade in 2x statusnätter för min senaste vistelse på Radisson i Amsterdam
rob74 Medlem 21 December 2013 #29 Tror min själ att det klonkade in dubbla nätter för Radisson Blu Scandinavia, Göteborg. Igår hade jag 41 nätter och idag när min sista vistelse ramlade in så står det 43.
Tror min själ att det klonkade in dubbla nätter för Radisson Blu Scandinavia, Göteborg. Igår hade jag 41 nätter och idag när min sista vistelse ramlade in så står det 43.