Står inget om att det inte ska fungera. Det brukar gå bra vid de flesta kampanjer CC har så jag räknar med att mina sådana ska fungera.DanielKif skrev:Går det köra en combo med trippla poäng med 2-4-1 fre-sön kan tänkas?Klicka för att utvidga...
Det fungerade för mig för helgen som var. Dock fick jag bara dubbla poäng enligt kampanjen trots att det var fredag-söndag jag bodde.DanielKif skrev:Går det köra en combo med trippla poäng med 2-4-1 fre-sön kan tänkas?Klicka för att utvidga...
Snålt. Jag skulle mailat och påtalat det.Jonas Forslin skrev:Det fungerade för mig för helgen som var. Dock fick jag bara dubbla poäng enligt kampanjen trots att det var fredag-söndag jag bodde.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Är redan incheckad på en stay och registrerar mig för erbjudandet nu. Vi får se vad som händer...Klicka för att utvidga...
Ah tackar. Skulle bli ca 25000 Club Carlsson poäng då.MartinH skrev:20 poäng/USDClub Carlson Reward Benefits - Red, Silver, Gold & ConciergeKlicka för att utvidga...
Brandten skrev:Verkar ju inte gälla UK.Eligible Stays completed at hotels in Bahrain, Egypt, Jordan, Kuwait, Libyan Arab Jamahiriya, Oman, Qatar, Saudi Arabia and United Arab Emirates will earn Double Points for stays arriving on Saturday through Wednesday, and Triple Points for arrivals on Thursday or Friday.Har 5 nätter i UAE nu så blir ju lite extra där då i alla fall.Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Blev 2 nätter på Plaza Westminster Bridge. Såg riktigt nice ut!Ringde även till Club Carlsson imorse som bekräftade att London var med i kampanjen så borde bli en hel del poäng som trillar in nu efter totalt 8 nätter på Radisson under kampanjen.Klicka för att utvidga...
Syns i appen för mig. Under my statement, trycker på den individuella bokningen och får upp alla detaljer om det inklusive vad som var promotion och vad som var bonus.Brandten skrev:Gick från 36k poäng till 70k poäng efter Dubai. Ser inte (i appen iallafall) hur mycket poäng som var "standard" vs bonus + app bonus. Kanske hemsidan visar sammanställning?Klicka för att utvidga...
Ah var tvungen att klicka där ja. Nu såg jag. Dock inga 1000 extra poäng för att det bokades i appen. Kollar det imorgon.mha321 skrev:Syns i appen för mig. Under my statement, trycker på den individuella bokningen och får upp alla detaljer om det inklusive vad som var promotion och vad som var bonus.Kör Android, om det möjligen är skillnad på det och ios.Klicka för att utvidga...