På fredag är det som är bäst för dig, det är transaktionsdatum som räknas, inte när de drar pengarna. Köper du något på torsdag kommer det med största sannolikhet bli torsdag som transaktionsdatum och du missar då detta.Cashback skrev:Trevligt! Tänkte se om jag kan pricka in ett lite större köp i utländsk valuta i samband med detta. När bör man göra köpet för att ha störst chans att få dubbla poäng? Köpet sker online om det spelar någon roll. Tänker i och med att det är över helgen så transaktionen inte hamnar på måndagen efter kampanjen. Bör man göra köpet på fredagen eller rent av redan på torsdagen? Någon som har erfarenhet från liknande situation med SAS Mastercard Premium?Klicka för att utvidga...
brukar normalt inte vara några problem, jag har aldrig råkat ut för trubbel varken vid köp i utlandet (fysiskt på plats) eller internetköp trots att de påpekar just internetköp i mailet.Cashback skrev:Trevligt! Tänkte se om jag kan pricka in ett lite större köp i utländsk valuta i samband med detta. När bör man göra köpet för att ha störst chans att få dubbla poäng? Köpet sker online om det spelar någon roll. Tänker i och med att det är över helgen så transaktionen inte hamnar på måndagen efter kampanjen. Bör man göra köpet på fredagen eller rent av redan på torsdagen? Någon som har erfarenhet från liknande situation med SAS Mastercard Premium?Klicka för att utvidga...
Säker på att du inte valt bort att få erbjudanden från partners?CJR skrev:Undrar varför jag inte får dessa mail? Gäller det bara för Diamond kanske? Är EB Guld och har premium-kortet.Klicka för att utvidga...
CJR skrev:Undrar varför jag inte får dessa mail? Gäller det bara för Diamond kanske? Är EB Guld och har premium-kortet.Klicka för att utvidga...
Jag är bara EBGCJR skrev:Undrar varför jag inte får dessa mail? Gäller det bara för Diamond kanske? Är EB Guld och har premium-kortet.Klicka för att utvidga...
Flyingandy skrev:Jag fick inte heller förra kampanjen, så jag ändrade i mina preferenser på min profil på SAS. Först bockade jag av mail-prenumerationen och efter det gick jag in igen och aktiverade den igen. Och idag fick jag jag mail om kampanjenKlicka för att utvidga...
Bra att jag fick se set där, tack. Jag gick genast in och tackade nej till telefonförsäljning.CJR skrev:OK, så här ska det se ut! Allt var inte kryssat.Visa bifogad bild 79225Klicka för att utvidga...
På SAS, det stämmer.WarrenBuffett skrev:Du ändrade preferensen på SAS? inte på MC-hemsidan?Ska testa det isf, har inte fått mail om MC Premium-kampanjer sedan julen 2017...Klicka för att utvidga...