Senaste nytt

Dubbla poäng på hotel via hotelsbysas.com (tom 27 AUG 2019)

DUBBLA POÄNG PÅ HOTEL
Hitta ett perfekt hotell för din resa. Boka senast den 27/08/2019 så tjänar du dubbla Extrapoäng på hotellvistelsen. Erbjudandet gäller 350 000 hotell i 200 länder.

Hitta ett perfekt hotell för din resa. Boka senast den 27/08/2019 så tjänar du dubbla Extrapoäng på hotellvistelsen. Erbjudandet gäller 350 000 hotell i 200 länder.

upload_2019-8-22_14-11-32.png

Jag har bokat ett antal ggr via hotels by sas och upplever att det inte alltid faller in poäng, väntar t.ex. fortfarande på hotellen som besöktes strax efter midsommar i år. Har andra stött på liknande problem? Vem kan man kontakta då hotels påpekar ivrigt att det inte går att efterregistrera. Jag har mailen och allt som specificerar den förväntade poängintjäningen.

Ja, det är ganska välkänt på forumet att poängregistreringen fungerar dåligt och att eventuella klagomål och efterhandsregistreringar fungerar ännu sämre eller inte alls.

Trevligt... handlar om 5000 poäng tack vare deras senaste kampanj med dubbla poäng som de hade strax inför sommaren. Surt om så är fallet, nåja har mailat både diamantsupporten och loyalsolutions.eu. Vi får se om jag har turen på min sida...

Toppen