Senaste nytt

Dubbla poäng hos InkClub via SAS Webshopping (96 EuroBonus poäng per 100 SEK)

Köpte bläckpatroner till min Canon-skrivare och de funkade inte. Trodde det var fel på skrivaren, men gick och köpte vanliga Canon-patroner (Ink Club säljer nån slags bootleg-variant till ett billigare pris) på Office Depot och då funkade den som vanligt. Säljaren på gamla Swanströms sa att det är "allmänt känt" att Ink Clubs bläckpatroner är lite hit'n'miss. Ibland funkar de, ibland inte. Har skickat in klagomål till deras kundtjänst. För övrigt kasst med företag som man inte kan ringa till.
 
Köpte bläckpatroner till min Canon-skrivare och de funkade inte. Trodde det var fel på skrivaren, men gick och köpte vanliga Canon-patroner (Ink Club säljer nån slags bootleg-variant till ett billigare pris) på Office Depot och då funkade den som vanligt. Säljaren på gamla Swanströms sa att det är "allmänt känt" att Ink Clubs bläckpatroner är lite hit'n'miss. Ibland funkar de, ibland inte. Har skickat in klagomål till deras kundtjänst. För övrigt kasst med företag som man inte kan ringa till.

???? VA????!!!!

Jag har gjort 5 orders denna veckan och varit kontakt med dem 2 gånger via telefon (dragit in ca 20,000 poäng! ). Bra tydlig/snabb/grym service båda gångerna via telefon trots att det var mitt fel ena gången ....
Jag tycker inkclub är grymma i varje avseende och då gör jag nog 2 orders i månaden i snitt så jag har verkligen nyttjat dem!
 
???? VA????!!!!

Jag har gjort 5 orders denna veckan och varit kontakt med dem 2 gånger via telefon (dragit in ca 20,000 poäng! ). Bra tydlig/snabb/grym service båda gångerna via telefon trots att det var mitt fel ena gången ....
Jag tycker inkclub är grymma i varje avseende och då gör jag nog 2 orders i månaden i snitt så jag har verkligen nyttjat dem!

Var hittar du numret? Kommer bara till ett frågeformulär när jag klickar på "Kontakta oss" på hemsidan.

Och dessutom: Köper du också bootleg-patroner eller handlar du någonting annat?
 
Drog en beställning nu på eftermiddagen och poängen kom in på mitt SAS Eurobonuskonto inom 1 timme efter att ordern var lagd. Det verkar som att det har blivit en klar förbättring jämfört med hur det var ca 6 månader tillbaka i tiden.
Det kom även ett mail på bekräftelsen av poängen på kontot. Bra jobbat SAS. Sådant gillar jag! :)
 
Var hittar du numret? Kommer bara till ett frågeformulär när jag klickar på "Kontakta oss" på hemsidan.

Och dessutom: Köper du också bootleg-patroner eller handlar du någonting annat?
Om du loggar in och går till Mina sidor, kan du ser följande info:
InkClub skrev:
Kontakta oss
Kan vi hjälpa till?

Ring 020-10 00 10
Må-fre 09.00-16.00
Login | inkClub
 
Toppen