Christian R
DYKWIA
Er det køb til erhverv for de summer, eller har i privaten fyldt op med papir og blæk til de næste 20 år?
Privatköp, 4 olika färgtoner till kopiatorn för min delEr det køb til erhverv for de summer, eller har i privaten fyldt op med papir og blæk til de næste 20 år?
Köpte bläckpatroner till min Canon-skrivare och de funkade inte. Trodde det var fel på skrivaren, men gick och köpte vanliga Canon-patroner (Ink Club säljer nån slags bootleg-variant till ett billigare pris) på Office Depot och då funkade den som vanligt. Säljaren på gamla Swanströms sa att det är "allmänt känt" att Ink Clubs bläckpatroner är lite hit'n'miss. Ibland funkar de, ibland inte. Har skickat in klagomål till deras kundtjänst. För övrigt kasst med företag som man inte kan ringa till.
???? VA????!!!!
Jag har gjort 5 orders denna veckan och varit kontakt med dem 2 gånger via telefon (dragit in ca 20,000 poäng! ). Bra tydlig/snabb/grym service båda gångerna via telefon trots att det var mitt fel ena gången ....
Jag tycker inkclub är grymma i varje avseende och då gör jag nog 2 orders i månaden i snitt så jag har verkligen nyttjat dem!
Om du loggar in och går till Mina sidor, kan du ser följande info:Var hittar du numret? Kommer bara till ett frågeformulär när jag klickar på "Kontakta oss" på hemsidan.
Och dessutom: Köper du också bootleg-patroner eller handlar du någonting annat?
Login | inkClubInkClub skrev:Kontakta oss
Kan vi hjälpa till?
Ring 020-10 00 10
Må-fre 09.00-16.00