Senaste nytt

dubbla poäng från 24 till 26 november 2023 på alla köp med ditt SAS EuroBonus

Jean-Pierre

Medlem
Ingen bekräftelse (alltid tidigare fått på en gång). Efterfrågat via appens meddelandefunktion men inget svar ännu.
nu fick jag svar via appen:
Du är inte anmäld…. !

Då har jag ändå screenshot från bekräftelsen. Skulle inte använda denna helg speciellt, men oroväckande…

Något känns seriously wrong….
 

Maxxan

Medlem
nu fick jag svar via appen:
Du är inte anmäld…. !

Då har jag ändå screenshot från bekräftelsen. Skulle inte använda denna helg speciellt, men oroväckande…

Något känns seriously wrong….
Är det SAS eller Mastercard som du har frågat via appen? Har inte heller fått en bekräftelse..
 

toer00

Medlem
Nu är goda råd dyra. Skulle maxa poängen och gick in påwww.saseurobonusshop.com för att köpa presentkort på El-giganten 6 st a 5 000 Kr med mitt SAS Mastercard. Gick in och ändrade så att jag skulle betala med 0 poäng. Av någon anledning fick jag inte igenom mitt planerade inköp på 6 st kort (trots tillgängligt saldo). Jag gick då in i varukorgen och ändrade till 5 kort och provade att betala, det gick nu bra, men... Såg nu till min fasa att sajten hade gått in och ändrat fördelningen mellan pengar och kort och kastat in mina 250 000 EB poäng som en delsumma i det hela och att nu hade man dragit 17 400 Kr ca på mitt SAS kort.

Iom att jag var lite ovan att handla på denna sajt trodde jag att mitt val på 0 poäng och allt via kort skulle ligga kvar även om jag ändrade i vaukorgen vilket den inte gjorde.

Så nu nu är goda råd dyra, går det att få ändra fördelningen cash pengar och få tillbaka poängen, någon som har erfarenhet?
 

Firetee

Medlem
Nu är goda råd dyra. Skulle maxa poängen och gick in påwww.saseurobonusshop.com för att köpa presentkort på El-giganten 6 st a 5 000 Kr med mitt SAS Mastercard. Gick in och ändrade så att jag skulle betala med 0 poäng. Av någon anledning fick jag inte igenom mitt planerade inköp på 6 st kort (trots tillgängligt saldo). Jag gick då in i varukorgen och ändrade till 5 kort och provade att betala, det gick nu bra, men... Såg nu till min fasa att sajten hade gått in och ändrat fördelningen mellan pengar och kort och kastat in mina 250 000 EB poäng som en delsumma i det hela och att nu hade man dragit 17 400 Kr ca på mitt SAS kort.

Iom att jag var lite ovan att handla på denna sajt trodde jag att mitt val på 0 poäng och allt via kort skulle ligga kvar även om jag ändrade i vaukorgen vilket den inte gjorde.

Så nu nu är goda råd dyra, går det att få ändra fördelningen cash pengar och få tillbaka poängen, någon som har erfarenhet?
14 dagars ångerrätt vid distansköp även för presentkort, så borde gå att lösa :)
 
14 dagars ångerrätt vid distansköp även för presentkort, så borde gå att lösa :)
Screenshot_20231124_070937_Chrome.jpg
 
Toppen