Senaste nytt

Dubbla poäng Amex?

Problemet är väll att detta sen skapar massa som tror att det är såhär och blir besvikna när det inte är så att poängen dubbleras.
Men man kanske tänker att återkommande kunder inte är något man behöver så länge som man kan lura
 
Att chatflights ljuger i sin reklam är ju inte direkt något nytt.

Nog för att man kan åka till Japan i Business om man drar in 90k poäng och har en voucher. Men vouchern dubblerar aldrig antalet poäng, vilket de påstår.

Att betala hälften så många poäng är inte samma sak som att få dubbelt med poäng.

Vad den andra vouchern har att göra med exemplet ovan är väldigt oklart.
Ja exakt :confused:
 
Problemet är väll att detta sen skapar massa som tror att det är såhär och blir besvikna när det inte är så att poängen dubbleras.
Men man kanske tänker att återkommande kunder inte är något man behöver så länge som man kan lura

Synonymer till bondfångeri
lurendrejeri, bedrägeri, skoj, bluff, båg, mygel, fiffel, humbug, ruffel, charlataneri
 

Rickard_O

Medlem
Det lättaste mina vänner kan göra för att få mig att fixa deras resor är att dom hintar för mig att dom är beredda att använda den här tjänsten.
Jag prioriterar om mitt liv på studs och löser en resa åt dom då, jag äter inte, jag sover inte förens jag löst det helt enkelt!
Allt för att inte ge dom en extra kund.

EDIT: En timme senare hade han en resa bokad och klar :D
thumbnail_IMG_0941.jpg
 
Last edited:
Det lättaste mina vänner kan göra för att få mig att fixa deras resor är att dom hintar för mig att dom är beredda att använda den här tjänsten.
Jag prioriterar om mitt liv på studs och löser en resa åt dom då, jag äter inte, jag sover inte förens jag löst det helt enkelt!
Allt för att inte ge dom en extra kund.

EDIT: En timme senare hade han en resa bokad och klar :D
Visa bifogad bild 144985
Är samma sak med mig
 
Toppen