F ft99 New member Dec 16, 2013 #21 Hej - jag reser Arlanda-Doha-Bangalore ToR mellan 22/1 och 30/1 i business class, kan jag nytta detta erbjudandet, evt i kombination med en AA Challenge, och bli One World Platinum?
Hej - jag reser Arlanda-Doha-Bangalore ToR mellan 22/1 och 30/1 i business class, kan jag nytta detta erbjudandet, evt i kombination med en AA Challenge, och bli One World Platinum?
A aaback2arn New member Dec 16, 2013 #22 En AA challenge fungerar väl enbart med flyg utförda av AA? Utöver det så gäller att de miles du får av Qatar enbart är bonusmiles, dvs sådana miles som inte räknas för status.
En AA challenge fungerar väl enbart med flyg utförda av AA? Utöver det så gäller att de miles du får av Qatar enbart är bonusmiles, dvs sådana miles som inte räknas för status.
F ft99 New member Dec 16, 2013 #24 johhenrik skrev:Sen gäller det väl bara flyg med andra än Qatar väl?Klicka för att utvidga... Click to expand... Ja, du har rätt, Qatar kan inte åkas som del av en AA Challenge ser jag nu.
johhenrik skrev:Sen gäller det väl bara flyg med andra än Qatar väl?Klicka för att utvidga... Click to expand... Ja, du har rätt, Qatar kan inte åkas som del av en AA Challenge ser jag nu.