Holloman skrev:och det är samma förseningar månad ut och månad in så samma visa varje dag.Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Då jag gått på en restaurang och fått dåliga erfarenheter, dålig mat eller dålig service, så går jag aldrig dit igen. Går jag till en butik och köper något och servicen är dålig eller dom inte tar hand om mig som kund så gör jag allt för att inte gå dit igen. Om jag haft dåliga erfarenheter av ett flygbolag så försöker jag hitta alternativ så vida jag inte är fast i ett bonusprogram och det är det bolag jag flyger mest med. Men, vad är det som får folk att fortsätta flyga Norwegian då man erfar dålig service och att dom inte tar han dom en som kund. Det skulle jag vilja förstå. Inte kan det väl vara ett lägre pris för att betala (vilket det ju blir då) för att få bli dåligt behandlad är ju ganska illa.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Men är det verkligen samma människor som haft problem tidigare som flyger med dem igen? Jag tror hellre att man blåser nya människor på varje flygning.Klicka för att utvidga...
Traveller skrev:Men då skulle ju planen snart vara tomma...Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Inte dax att förpassa den här tråden till papperskorgen? Tycker inte den bidrar till någonting positivt. Alla håller ändå med varandraKlicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Inte dax att förpassa den här tråden till papperskorgen? Tycker inte den bidrar till någonting positivt. Alla håller ändå med varandraKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Men hur ska vi då hålla koll på det senaste vad gäller denna fars?Klicka för att utvidga...
Voyageur skrev:Tycker absolut denna tråden skall finnas kvar, den uppfyller två livsviktiga funktioner: humor, den ger mig i alla fall ett gott skratt om dagen! För det andra så låter den oss inte glömma farsen med DY och varför LCC på long haul inte funkade i praktiken.Lite OT men Air Asia körde ju också long haul för nåt år sedan till Europa, London och Paris vill jag minnas. Fungerade inte heller av olika anledningar och lades ned tyvärr.Klicka för att utvidga...
SAS404 skrev:Är det något vi ens måste göra?Klicka för att utvidga...
Ja det blir ju OT - när det gäller för medvetna resenärer, kanske ska vi starta en FlyDYAndCollect600.com? Där vi guidar medvetslösa resenärer att begära ersättning för sina förseningar?agehall skrev:Det är ju underhållning.Alternativet är att vi startat nya trådar för varje försening som någon hör talas om - tror inte vi vill uppleva det, för då kommer hela forumet att översvämmas av inlägg on DY..Klicka för att utvidga...
Der var engang en Skandinavisk konkurrence i "stil" mellem 1 udvalgt skoleelev fra hvert af de 4 lande. Emnet blev udstukket med titlen "Elefanter". Den finske elev skrev om forskellen mellem den afrikanske og asiatiske elefant. Den svenske elev skrev om "hvide elefanter" i form af mislykkede u-landsprojekter. Den danske elev skrev om politiske sværvægtere betragtende dem som elefanter. Og så var der den norske elev....som skrev om Norge!gdaily skrev:Man måste dock förstå varför norrmänen älskar Norwegian, och försvarar bolaget in i döden. Det är inte ett land du enkelt kör bil eller tåg i, vill du förflytta dig en längre sträcka i Norge så är det flyg som gäller.....Klicka för att utvidga...
gdaily skrev:Det finns flera exempel däremot på rejält dräggbeteende just på Ryanairflygningar, Ryanflygningar där polisen fått tillkallas för att halva kabinen var för full för att ta hand om sig själv, fotbollssupportar som tvingat Ryan till att landa på annan ort etc. Aldrig att jag tycker att vi ska kalla dessa ligister för "mindre medvetna resenärer".http://www.businessclass.se/forum/o...e-passagerare-gar-berserk-pa-ryan-flight.htmlArga passagerare plundrade Ryanairplan - DN.SEKlicka för att utvidga...