Senaste nytt

Dominikanska republiken i höst

TeeW

Medlem
Hej alla Business Class vänner!

Har under en längre tid tittat runt efter något varmt ställe för höstens/vinterns semester med min sambo (Jag vet att jag är sent ute men med hästar på gården är det svårt att planera något i tid) och snöat in mig lite på Dominikanska republiken.

Har använt mig utav SAS egna sökmotor för Star Alliance resor och hittar bara med TAP via Lissabon. Har aldrig fått chansen att kunna åka C på long haul och ser verkligen fram emot det, är TAP så dålig som vissa säger på Youtube? Hittar nämligen ingen annan resa från ARN (egentligen UME eller SDL då jag bor i OER där ingen flyger längre) som tar mig till PUJ.

Är det bara att ringa till SAS och höra vad dom kan erbjuda eller är det någon annan här som har några tips.

Har över 300k EB poäng och en 241 samt Fly Premium

Tacksam för den hjälp jag kan få utav er då detta känns som en djungel då man ska boka.

Jag haden en resa bokad till Punta Cana via Köpenhamn till Toronto och därefter vidare till Dominikanska Republiken med AC/AC Rouge. Sista benet (4h) i Rouge som åtminstone på bild ser ut att vara en domestic first-produkt. Fick dessvärre avboka då den tänkta tidpunkten för resan var april 2020, men det var åtminstone enklet att hitta tillgänglighet.

Toppen