agehall skrev:Suck, som vanligt med kundtjänst/fb/twitter - de har noll koll. Det där är ju direkt missvisande. Testa att gå bort till FCT med en anslutning på ett SAS-flyg så får man sedan ta walk of shame tillbaka till huvudterminalen.Klicka för att utvidga...
Jag skulle nog inte bemöda mig/slösa tid på att strosa bort till FCT, den egentliga skillnaden är väl egentligen bara transporten till kärran. Men det är ju en item att bocka av på sin bucket list så jag förstår att du funderar. Har ingen gedigen erfarenhet(en gång i vardera) så kanske får du mer insiktsfulla svar från mer erfarna personer.ErikLi skrev:2,5 h i FRA, vad säger experterna skall jag försöka hinna med FCT eller skall jag nöja mig med FCL? Inte varit på någon av dom tidigare?Klicka för att utvidga...
ErikLi skrev:2,5 h i FRA, vad säger experterna skall jag försöka hinna med FCT eller skall jag nöja mig med FCL? Inte varit på någon av dom tidigare?Klicka för att utvidga...
Ebg skrev:Jag kom in på FCTJag sitter där nuKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Och du vill prova den just till ICN? Eller bara prova den i största allmänhet?Klicka för att utvidga...
När det gäller Lufthansas flygning till Tokyo Haneda var det så att det var en deal med Japans motsvarighet av Luftfartsverket där Lufthansa skulle behålla Tokyo Narita under en viss period för att få slot på Tokyo Haneda.Senator skrev:Tokyo-Narita var en överraskning då rutten också har haft A380. Men kanske det blir mer fokus på Tokyo-Hanada.Klicka för att utvidga...
Henrik_B skrev:Har en inbokad F-award från Frankfurt (O). Det står att avgång sker från Terminal 1, FCT nämns inte?! Brukar det vara så?Klicka för att utvidga...