squeezen skrev:Det är väl den kärran med separat säng? Dvs en säng jämte själva stolen? Kan det ha med saken att göra månne?Klicka för att utvidga...
Lufthansa hade separat säng på deras 747 (inte A340) som fasades ut för flera år sedan.squeezen skrev:Det är väl den kärran med separat säng? Dvs en säng jämte själva stolen? Kan det ha med saken att göra månne?Klicka för att utvidga...
Nu vet jag inte vad ni flyger med hem men har ni ändå inte tid med FCT så flyg OZ. Ska ni däremot flyga OZ både dit och hem så byt någon av de så ni får testa lite olika precis som Palmen säger.toer00 skrev:Ja då är alt för min del antingen STO-FRA-ICN med OZ F fr FRA alt. STO-MUC-ICN med LH F fr MUC...Blir för bökigt och för lite tid för att klämma in LH FIRST CLASS TERMINAL och FRA för att sedan ta sig vidare till MUC...Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Den är bättre tycker jag, men det är hårfint.Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Nu vet jag inte vad ni flyger med hem men har ni ändå inte tid med FCT så flyg OZ. Ska ni däremot flyga OZ både dit och hem så byt någon av de så ni får testa lite olika precis som Palmen säger.Klicka för att utvidga...
Sängen försvann för typ 3 år sedan och fanns på 747-400 planen.squeezen skrev:Det är väl den kärran med separat säng? Dvs en säng jämte själva stolen? Kan det ha med saken att göra månne?Klicka för att utvidga...
Det är exakt samma hårdvara när det kommer till stolen oavsett plan. Toaletten skiljer lite i utformning och layout skiljer en del men annats är de typ identiska. Vilken typ av plan det blir spelar med andra ord liten roll utan är mer för om man gärna vill flyga med ett specifikt typ av plan av någon anledning.toer00 skrev:Och är LH:s First kabin på A346 likvärdig med de på A380 resp. B748 och i synnerhet i jmf med OZ A380?Klicka för att utvidga...
Kan du inte skriva en kort sammanfattning med bilder av de olika kabinerna. Frågan dyker upp gång på gång på gång.palmen skrev:Det är exakt samma hårdvara när det kommer till stolen oavsett plan. Toaletten skiljer lite i utformning och layout skiljer en del men annats är de typ identiska. Vilken typ av plan det blir spelar med andra ord liten roll utan är mer för om man gärna vill flyga med ett specifikt typ av plan av någon anledning.Klicka för att utvidga...
toer00 skrev:Är det fortfarande Expert flyer som visar bäst platstillgång för awards gällande LF F...?Klicka för att utvidga...
FlyNordic. Hade en riktigt konkurrenskraftig förstaklassprodukt på sina MD-kärror.Senator skrev:Nu vet jag inte vem LF F ärKlicka för att utvidga...
toer00 skrev:Handlar inte tråden om Luftwaffe First... så då kan man väl få unna sig en förkortning...? Denna förkortning används så pass ofta att...Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:Great@Senatormed denna sammanställning.En fundering, kan man i första inlägget även lägga till de rutter som har F kabin? Vet det finns i den generella sammanställningen av doktorn, men då LH är mest eftertraktat kanske det kunde passa här med? I synnerhet med detaljer som Agö förser oss med ovanKlicka för att utvidga...