prjml2enipic1e3l
New member
Hur många flygningar har du gjort? 31
Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 58904
Vilka flygbolag har du flugit? Austrian Airlines (OS), EVA Air (BR), Lufthansa (LH), Ryanair (FR), SAS (SK), Thai AirAsia (FD) & United Airlines (UA)
Nya flygplatser besökta under året? BKK, BRU, DAD, DMK, HEL, IAS, MXP, VIE, TPE
Nya flygbolag testade under året? EVA Air (BR) & Thai AirAsia (FD)
Nya besökta länder? Belgien, Rumänien, Slovakien, Taiwan, Thailand, Tjeckien, Ungern & Vietnam
Antal hotellnätter/övernattningar? 50-60 ungefär
Bästa hotellvistelse? Inget har stuckit ut
Sämsta hotellvistelse? Inget har stuckit ut
Bästa reseminnet? Bjöd morsan och brorsan till Los Angeles för att hälsa på kusinerna och fira thanksgiving tillsammans
Sämsta reseminnet? Struntade i att ta in på hotell och istället försökte sova land-side på Stansted flygplats. Var trött när jag bestämde mig för det och tänkte att det skulle ju bli en kort natt för man ställde om till vintertid under natten och då försvinner en timma, fel... man lägger ju till en timma , dom två extra timmarna gjorde att natten kändes extremt lång
Största överraskningen? Uppgraderad från Plus till Business både till och från San Fransisco
Annat "första gången" under året? Tågluffat i Europa
Mål för 2024? Resa mer i Asien
Detta hade inte hänt utan BC under 2023? Dokumenterat olika öl ställen jag var på för att kunna posta i Resor med öl
Bonusfrågor:
Bästa BusinessClass.se-upplevelse? Fick bra tips inför en lite längre layover i Taipei. Öl tråden är väldigt bra också tycker jag
Bästa loungen? United Polaris
Sämsta loungen? Ingen har varit dålig
Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 58904
Vilka flygbolag har du flugit? Austrian Airlines (OS), EVA Air (BR), Lufthansa (LH), Ryanair (FR), SAS (SK), Thai AirAsia (FD) & United Airlines (UA)
Nya flygplatser besökta under året? BKK, BRU, DAD, DMK, HEL, IAS, MXP, VIE, TPE
Nya flygbolag testade under året? EVA Air (BR) & Thai AirAsia (FD)
Nya besökta länder? Belgien, Rumänien, Slovakien, Taiwan, Thailand, Tjeckien, Ungern & Vietnam
Antal hotellnätter/övernattningar? 50-60 ungefär
Bästa hotellvistelse? Inget har stuckit ut
Sämsta hotellvistelse? Inget har stuckit ut
Bästa reseminnet? Bjöd morsan och brorsan till Los Angeles för att hälsa på kusinerna och fira thanksgiving tillsammans
Sämsta reseminnet? Struntade i att ta in på hotell och istället försökte sova land-side på Stansted flygplats. Var trött när jag bestämde mig för det och tänkte att det skulle ju bli en kort natt för man ställde om till vintertid under natten och då försvinner en timma, fel... man lägger ju till en timma , dom två extra timmarna gjorde att natten kändes extremt lång
Största överraskningen? Uppgraderad från Plus till Business både till och från San Fransisco
Annat "första gången" under året? Tågluffat i Europa
Mål för 2024? Resa mer i Asien
Detta hade inte hänt utan BC under 2023? Dokumenterat olika öl ställen jag var på för att kunna posta i Resor med öl
Bonusfrågor:
Bästa BusinessClass.se-upplevelse? Fick bra tips inför en lite längre layover i Taipei. Öl tråden är väldigt bra också tycker jag
Bästa loungen? United Polaris
Sämsta loungen? Ingen har varit dålig