1. Hur många flygningar har du gjort? : 24
2. Hur långt (i miles) har du flugit under året? : 30.890
3. Vilka flygbolag har du flugit? : SAS, Swiss, United
4. Nya flygplatser besökta under året? : Dublin (DUB), Nice (NCE), Bologna (BLQ), Chicago (ORD), Houston (IAH), Dallas (DFW)
Geneve (GVA)
5. Nya flygbolag testade under året? : United
6. Antal hotellnätter? : 29
7. Bästa hotellvistelse? : IC Warsaw
8. Sämsta hotellvistelse? : -
9. Bästa reseminnet? Nice (Menton) där jag tillbringade flera sommarsemestrar i min ungdom
10. Sämsta reseminnet? : -
11. Största överraskningen? : -
12. Annat "första gången" under året? : Fick för första gången ett guldkort. Aldrig kommit längre än silver tidigare.
13. Mål för 2015? : Behålla mitt guldkort (ja det är Aegean) vilket även med nya reglerna inte kommer att bli särskilt svårt.
14. Bonus, detta hade inte hänt utan BC under 2014 ; Guldkort och jag hade inte heller flugit omvägar för att få fler poäng
2. Hur långt (i miles) har du flugit under året? : 30.890
3. Vilka flygbolag har du flugit? : SAS, Swiss, United
4. Nya flygplatser besökta under året? : Dublin (DUB), Nice (NCE), Bologna (BLQ), Chicago (ORD), Houston (IAH), Dallas (DFW)
Geneve (GVA)
5. Nya flygbolag testade under året? : United
6. Antal hotellnätter? : 29
7. Bästa hotellvistelse? : IC Warsaw
8. Sämsta hotellvistelse? : -
9. Bästa reseminnet? Nice (Menton) där jag tillbringade flera sommarsemestrar i min ungdom
10. Sämsta reseminnet? : -
11. Största överraskningen? : -
12. Annat "första gången" under året? : Fick för första gången ett guldkort. Aldrig kommit längre än silver tidigare.
13. Mål för 2015? : Behålla mitt guldkort (ja det är Aegean) vilket även med nya reglerna inte kommer att bli särskilt svårt.
14. Bonus, detta hade inte hänt utan BC under 2014 ; Guldkort och jag hade inte heller flugit omvägar för att få fler poäng