Här kommer mina stats, inkluderar även planer t.o.m. 31/12.
Hur många flygningar har du gjort? 64 segment
Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? 81,974 miles
Vilka flygbolag har du flugit? SAS, Air Berlin, Air China, Qantas, Thai Airways, British Airways, Cathay Pacific, Qatar Airways, Germanwings, Czech Airlines, KLM, Air France, Turkish Airlines, EVA Air, Malmö Aviation, Air New Zealand
Nya flygplatser besökta under året? Brisbane (BNE), Gold Coast (OOL), Melbourne (MEL), Atén (ATH), Palma (PMI), Alicante (ALC), Dublin (DUB), Bromma (BMA), Hamburg (HAM)
Nya flygbolag testade under året? Qantas, Qatar Airways, Germanwings, Czech Airlines, Air France, EVA Air
Antal hotellnätter? 57, mestadels Marriotts kedjor men även lite Radisson, Starwood, IHG och några övriga
Bästa hotellvistelser? Ritz Carlton Hong Kong, Marriott Bangkok, Renaissance Hong Kong.
Sämsta hotellvistelse? Ingen direkt dålig
Bästa reseminnet? Året började helt grymt borta i Nya Zeeland/Australien med några dagar av bl.a. Polaris ATV och RZR Military spec utanför Melbourne på landsbygden och ibland kullarna på en vingård.
Sämsta reseminnet? GOT-(KL)-AMS-(KL)-HKG-(buss)-SZX-(buss)-HKG-(AF)-CDG-(AF)-GOT i ekonomiklass utan övernattning
Största överraskningen? Att jag erbjuds dagens GP ombord Qatar Airways på DOH kl 7 på morgonen.
Annat "första gången" under året? 787 Dreamliner, W och säkert något mer
Mål för 2015? Blir reducering av resebudget till förmån för bilbygge och banracing men Lufthansa F och FCT skulle jag gärna vilja få till samt en resa till USA.
http://www.gcmap.com/mapui?P=TPE-HK...-BNE,AKL-SYD&MS=bm&DU=mi&SG=0.82&SU=mach&PM=*
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper