toer00 skrev:Men väl WL prio på I klassKlicka för att utvidga...
Om du tittar Flight Availability på ExpertFlyer,kan du se ibland L eller C efter bokningsklassen istället för siffror.agehall skrev:Jag vet bara att på de flighter jag tittat på där det inte funnits plats i I så har det inte heller funnits någon väntelista. Men jag reser mest västerut, så det motsäger inte vad du säger om asiatiska bolag.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Om du tittar Flight Availability på ExpertFlyer,kan du se ibland L eller C efter bokningsklassen istället för siffror.L betyder stängd men det accepterar väntelista medan C betyder stängd och inte tar emot någon väntelistaansökan.Klicka för att utvidga...
Så här ser det ut på Cathay Pacifics flight mellan Hong Kong och Bangkok imorgon 10:e feb.agehall skrev:Jo, jag är väl medveten om hur det kan se ut - det är bara att jag i princip aldrig ser IL utan bara I0 eller IC när jag letar I-klass.Klicka för att utvidga...
Ingenting tills dess att något går fel. Då ångrar man oftast bittert att man använt en resebyrå..Swisser skrev:Hur mycket betalar man för denna service från resebyrån i Stockholm?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Ingenting tills dess att något går fel. Då ångrar man oftast bittert att man använt en resebyrå..Klicka för att utvidga...
Vad är rätt resebyrå då?toer00 skrev:Inte om man andvänder RÄTT resebyrå och i detta fall kan du inte göra det on-line...Klicka för att utvidga...