jimpan343 skrev:Som nybliven amex kortinnehavare testade jag Creme i Stockholm. God mat (4/5), trevlig miljö och mycket prisvärd egentligen även om man går dit en vanlig kväll. Min app saknade Scan to Use, de var mycket förståeliga men inte upplevt det tidigare.Så jag fick betala som vanligt och kommer bli krediterad senare av supporten efter chattande.Lite tråkig upplevelse första gången som Platinum medlem. Kvällstid är svarstiderna ca 1timme även från chatten för att veta hur man ska gå tillväga och telefonnummer slutar fungera både Svensk men även Engelsk support. Så man hann äta upp maten innan man fick svar ens.Tänkte väl att i värsta fall så tar man notan som en vanlig utekväll.Det blev ingen dricks hellerSka sluta dricksa helt och hållet på samtliga ställen jag går till om inte det är en utomordentlig service eller där restaurangen bjuder på något såsom kaffe/efterrätt.Är det fler som upplevt att Scan to Use inte existerar i appen? Hur har ni löst detta?Finns det fler tjänster i Experience appen som använder sig utav Scan to Use? Så jag kan ta upp detta med supporten i förväg för att inte hamna i samma sits igen.Klicka för att utvidga...