Vet att @bnr varit där ett gäng gånger.Niklas Edström skrev:Är det någon som prövat Tako? Vad på menyn ingår i erbjudandet?Klicka för att utvidga...
Vet att @bnr varit där ett gäng gånger.Niklas Edström skrev:Är det någon som prövat Tako? Vad på menyn ingår i erbjudandet?Klicka för att utvidga...
lol. Varit där en gång. Det är inte bra.Agö skrev:Vet att@bnrvarit där ett gäng gånger.Klicka för att utvidga...
micke99 skrev:Ny period för middag för 2.12sep-12novKlicka för att utvidga...
Ser det också. Erbjudandet förutsätter väl att man betalar direkt med Platinumkortet? Tänkte ändå inte betala via appen, men det är nog läge att vara uppmärksam här. Fast det håller nog personalen koll på, för annars blir det ju restaurangen som förlorar pengar om Amex inte kan identifiera köpet hos dem.EgOscar skrev:Jag la mNu är bokningen "powered by Maitres", de lyckades koppla ihop min bokning med mitt Maitres konto så den ligger i appen. Intressant.Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Jag bokade precis Tennstopet Grill. Jag har inte varit på någon av restaurangerna som finns att välja på - Vilken är "bäst" tycker ni av dem som ni eventuellt besökt?Klicka för att utvidga...
BAS skrev:Testat rensa cache och data för appen?Själv har jag slutat få notifieringar på min telefon (Android), vilket är värdelöst när det t.ex. släpps biljetter till genrep som tidigare idag... Kan inte få på dessa igen.Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Jag bokade precis Tennstopet Grill. Jag har inte varit på någon av restaurangerna som finns att välja på - Vilken är "bäst" tycker ni av dem som ni eventuellt besökt?Klicka för att utvidga...
Står ju inget om det så utgår från att man kan ta vad man behagar.freppa87 skrev:Vore intressant att veta vilka rätter som är exkluderade från erbjudandet!Klicka för att utvidga...
Står så här i min bokningsbekräftelse (på Tennstopet Grill):Remington Steele skrev:Står ju inget om det så utgår från att man kan ta vad man behagar.Klicka för att utvidga...
Oj, det var nytt. Missade den skrivelsen.freppa87 skrev:Står så här i min bokningsbekräftelse (på Tennstopet Grill):"Observera att ett fåtal av restaurangernas ordinarie rätter på menyn inte ingår i Dining By Amex. Din servis informerar exakt på plats. Varmt välkomna!"Klicka för att utvidga...
Så har det varit tidigare också, tex på Villa Godthem var alltid löjromen slut just denna dag.Remington Steele skrev:Oj, det var nytt. Missade den skrivelsen.Klicka för att utvidga...
Jag som är blind då (eller inte läst villkoren så noga) jag har alltid fått det jag velat ha iaf. Det där med löjrommen råkade två vänner ut för när de var på Godthem. Den var "slut". Tycker man kan säga den inte ingår i erbjudandet istället...palmen skrev:Så har det varit tidigare också, tex på Villa Godthem var alltid löjromen slut just denna dag.Tittar man på de olika alternativen nu finns det vissa varmrätter som kostar över 500 kronor, en gissning är att åtminstone några av dessa inte kommer inkluderas i erbjudandet eller råka vara slut just den dagen.Klicka för att utvidga...
Surt. Var ju piggvar till huvudrätt och hummer till förrätt jag ville ha...MLC skrev:Ingen piggvar, ingen löjrom, ingen hummer och ingen störrom med blini. Annars får man välja valfri förrätt och varmrätt eller varmrätt och efterrätt. Ringde ringde tennstopet grill och hördeKlicka för att utvidga...
Rimligt, är väl det som är tjusningen med det andra erbjudandet (kreditering på fakturan) att själv kunna välja mellan en större middag eller ett gäng luncher om man så vill.BAS skrev:Skulle ju vara trevligt om man kunde välja vad man vill från menyn och betala ett tillägg för de rätter som är "för dyra". Om man nu skulle vara sugen på störrom och hummer.Klicka för att utvidga...