Senaste nytt

Detur resenärer blir ”utkastade” från sina horell

hco

Medlem
Detur! Dom åkte jag (i forntiden) med till Tunisien.

Gillar stavningarna/grammatiken i fax(!)meddelandet som Aftonbladet hade foto på.

Samt:
"Under veckan har tre av Deturs styrelseledamöter, däribland ordföranden, lämnat sina uppdrag enligt firmateckningen.

När Aftonbladet når en av de tidigare styrelseledamöterna vill han varken berätta vad som hänt eller säga något om bolagets status.

– Jag har ingen aning. Du får kontakta de som sitter i styrelsen, säger han och avslutar samtalet."
 

JPE

Medlem
Detur! Dom åkte jag (i forntiden) med till Tunisien.

Gillar stavningarna/grammatiken i fax(!)meddelandet som Aftonbladet hade foto på.

Samt:
"Under veckan har tre av Deturs styrelseledamöter, däribland ordföranden, lämnat sina uppdrag enligt firmateckningen.

När Aftonbladet når en av de tidigare styrelseledamöterna vill han varken berätta vad som hänt eller säga något om bolagets status.

– Jag har ingen aning. Du får kontakta de som sitter i styrelsen, säger han och avslutar samtalet."
Inte bara det. En styrelseledamot står ju faktiskt till svars för allt som hänt fram till dess att den avgick och blir väl först friad från ansvar vid bolagsstämman om stämman väljer att ge ansvarsfrihet.
 
Toppen