X
xmit
Guest
Som hos JetTime ungefär. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngChristian R skrev:Hvordan var det nu serveringen var?Klicka för att utvidga...
Som hos JetTime ungefär. //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngChristian R skrev:Hvordan var det nu serveringen var?Klicka för att utvidga...
Åka till Stockholm för att se Malmö! //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji574.png️Agö skrev:Godmorgon från SJ530 mot Stockholm. Vansinnig på SJ redan innan avgång. Fick ett mail 08:20 att avgången från Köpenhamn (08:36) ställts in. Som vanligt helt bedrövlig information och hantering av detta bolag. Kastade mig på Öresundståg 08:32 (tur att man var någorlunda i tid).Idag blir det T&R Stockholm med SJKlicka för att utvidga...
Ja, de kräsna MFF-supportrarna åker ju inte själva så får väl göra dom en tjänst.011430121 skrev:Åka till Stockholm för att se Malmö!️Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Suttit bra på x2000 till Oslo, där jag är framme om 30min.Enda påpekandet är väl att den norska polisen upplevs väl ohövliga mot utländska passagerar (utomnordiska).Nyss fick spanjorerna framför mig (far o son på 25 resp 55) frågan om de någonsin besökt Venezuela "eller liknande" o om de brukar droga....Då hade de inte ens frågat om id-kort innan.Klicka för att utvidga...
Då ska du se den svenska tullens agerande på tågen som rullar från Danmark till Sverige. Aldrig sett en blond svensk kontrolleras noggrant.Palazzi skrev:Suttit bra på x2000 till Oslo, där jag är framme om 30min.Enda påpekandet är väl att den norska polisen upplevs väl ohövliga mot utländska passagerar (utomnordiska).Nyss fick spanjorerna framför mig (far o son på 25 resp 55) frågan om de någonsin besökt Venezuela "eller liknande" o om de brukar droga....Då hade de inte ens frågat om id-kort innan.Klicka för att utvidga...
Hört om det. Lika illa :/Agö skrev:Då ska du se den svenska tullens agerande på tågen som rullar från Danmark till Sverige. Aldrig sett en blond svensk kontrolleras noggrant.Klicka för att utvidga...
Palazzi skrev:Suttit bra på x2000 till Oslo, där jag är framme om 30min.Enda påpekandet är väl att den norska polisen upplevs väl ohövliga mot utländska passagerar (utomnordiska).Nyss fick spanjorerna framför mig (far o son på 25 resp 55) frågan om de någonsin besökt Venezuela "eller liknande" o om de brukar droga....Då hade de inte ens frågat om id-kort innan.Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Kan kanske ha att göra med måndagens händelser. Har för mig man plockade flera personer vid Eda-gränsen.Klicka för att utvidga...
Du är endast 11 min försenad till Uppsala. STA0535, ETA0546. Spår 8.FF#1 skrev:Det börjar bra, 18 minuter sena redan o Boden... Bistron har inte öppnat, skulle öppna efter Boden. Hmm...Klicka för att utvidga...