Så illa tror jag inte det är, misstänker att det är denna som de flyger med till Sverige då de endast ska ha 15 platser i business Boeing 757-200 (75E) ER with BusinessElite | Delta Air Lines Här påstår det att de har en pitch på 54"-55"
Agö skrev:Någon som ska flyga med Delta på sträckan under sommaren?Klicka för att utvidga...
Tomas K skrev:Någon som åkt i dessa förut, har aldrig åkt narrowbody på så "lång" resa, men får känslan av att det blir trångt.Klicka för att utvidga...
Randy Marsh skrev:Varför flyger så många amerikanska flygbolag narrowbodies (oftast 757) till sina europeiska destinationer, medans de europeiska flygbolagen stort sett använder sig av widebodies till USA? Mindre efterfrågan USA-Europa än Europa-USA, eller är det bara så att väldigt få europeiska flygbolag köpt narrowbodys med tillräcklig range som just 757?Klicka för att utvidga...
Det är sant, 757 är ju väldigt vanligt inrikes i USA, medans de flesta intra-europeiska flighterna görs med mindre maskiner. BA använder iofs 767 till några destinationer, men det är mer undantaget som bekräftar regeln.Dr. Miles skrev:Jag antar att det inte finns tillräckligt kundunderlag för Boeing 757 flygning inom Europa.Klicka för att utvidga...
Patrik skrev:Varför vill alla köra STO-NYC? Vore det inte smartare att börja flyga direkt till någon av de amerikanska städer ingen flyger till idag från ARN? Orlando (MCO) t.ex. eller varför inte västkusten så vi slipper byta?Klicka för att utvidga...