NotRyan skrev:Luftslottet börjar rasa... Nej, men ärligt så tror jag inte det där cateringföretaget finns kvar där så länge till. BA:s varumärke tar ju allvarlig skada...Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Aha, det var därför många av dem som flyger med British Airways steriliserar magen med champagner och viner på Galleries.Jag undrade varför ingen laddar upp bilder av té från Galleries trots att det är i England, det förklarar saken.Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Aha, det var därför många av dem som flyger med British Airways steriliserar magen med champagner och viner på Galleries.Jag undrade varför ingen laddar upp bilder av té från Galleries trots att det är i England, det förklarar saken.Klicka för att utvidga...
Storsteffe skrev:Både vin och champagne är väl trots allt klassat som livsmedel så det är bara en fråga om vilket kostval man görKlicka för att utvidga...
Inte ens vin är safe i galleries south (silver/businessloungen).Storsteffe skrev:Både vin och champagne är väl trots allt klassat som livsmedel så det är bara en fråga om vilket kostval man görKlicka för att utvidga...
The fixed bot tle ( cork) o pener w as encrusted with a l ayer of di rt. I t m ust be cl eaned andmaintained in a clean condition.Klicka för att utvidga...
Martin Andersson skrev:SL-loungen ARN. 2013-06-18. Några reflektioner här idag:* Det är väldigt dålig luft i BC-rummet samt i "tysta rummet".* Det är fullt med bananflugor kring buffén samt vid borden i stora rummet. Förmodligen har de kommit in med kryddväxterna som står placerade på borden.Förutom detta så är det en trivsam tidig eftermiddag här, lunchar på en god svampsoppa samt ett glas rött därtillKlicka för att utvidga...
nilsson skrev:Håll dig till champagnen.Klicka för att utvidga...
A380*G skrev:Sorgligt för BA, och det gör definitivt att de förlorar business från resten av Europa. Britterna själva är nog patriotiska ändå.Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Åt dock soup of the day samt Szcechuan Chicken från meny. Drygt 24 timmar senare är jag inte sjuk ännu.Klicka för att utvidga...
doc skrev:Det låter bra, men campylobakter, som kan finnas i dåligt tillagad kyckling, har en inkubationstid på i snitt tre dagar och i vissa fall ända upp till tio dagar. Hoppas att några glas Grand Siècle gjorde susen dock.Klicka för att utvidga...