christer-karlsson
New member
Mina med, inköp den 26/2
Honungsbomben gäller i två veckor. Man kan bara köpa en per hushåll.Jakob Österberg skrev:Är det någon som har sett en ny poängbomb denna veckan?Klicka för att utvidga...
martin1891 skrev:Klicka för att utvidga...
Designator skrev:Fixa fler, du får 500p per styck och blir poppis i familjen!Klicka för att utvidga...
I denna tråd? Annars så får man väl kolla veckoreklamen från Coop varje vecka.adhoc76 skrev:Var får man meddelande om poängbomberna så att man inte missar dem?Klicka för att utvidga...
DanielKif skrev:Man kan bara nyttja varje poängbomb en gång per familjekonto enligt Coops kundtjänst.Klicka för att utvidga...
Jasså? Det kan ju vara värt att testa.Designator skrev:Det kanske stämmer, men jag hörde av mej till kundtjänst angående 2 honungsflaskor som jag inte fått poäng för.Sen ramlade det in 1000 poäng!Klicka för att utvidga...
ESSA skrev:Vad kostar skiten?Nån som vet?50 EB poäng, är det verkligen värt det?Jag äter ju inte socker så det känns som ett no no för mig.Klicka för att utvidga...
500 EB är det man fårESSA skrev:Vad kostar skiten?Nån som vet?50 EB poäng, är det verkligen värt det?Jag äter ju inte socker så det känns som ett no no för mig.Klicka för att utvidga...
Nej, du får 500 COOP poäng som blir 50 EB om det blir 10% som blir nya växlingskursen.FFS skrev:500 EB är det man fårKlicka för att utvidga...