Senaste nytt

Coop ny SAS-partner

Det fungerar en app till, hur svårt kan det vara?
Logga in i appen och visa att du är medmera kund eller vad det kallas om de kräver bevis på medlemskap.
Dra ditt vanliga betal/kreditkort varje gång du önskar få poäng och rabatter när du handlar.
Men då måste jag ju ha med mig en tegelsten till mobil?!

Men då måste jag ju ha med mig en tegelsten till mobil?!

Det finns ju minivarianter av android och iphone om man önskar att ha en mindre variant.
För de som absolut vill ha ett extra kort att släpa runt på så kan man självklart erbjuda ett medlemskort, men att det ska vara "tvingande" känns väldigt gammalt när man ska lansera något nytt 2014.

Då är det än mer anmärkningsvärt att de ligger 10 år efter i utvecklingen.
Fick man även andra medlemsförmåner, som att få en viss vara billigare (typ tanka denna vecka och få 25 öre rabatt per liter)? Eller var det bara för att få sina poäng? Dagens medlemskap är lite mer än enbart poäng.

Som jag kommer ihåg det så fick man allt som man fick med ett separat OK-kort. När de drog kortet i kassan så gick det in både som betalkort och som rabattkort.

Som jag kommer ihåg det så fick man allt som man fick med ett separat OK-kort. När de drog kortet i kassan så gick det in både som betalkort och som rabattkort.

OK, har ju hänt lite med dessa medlemskap senaste 10 åren trots allt.
Kan dock inte förstå hur coop håller kvar vid "det gamla" när de ska förnya sig.

Kan dock inte förstå hur coop håller kvar vid "det gamla" när de ska förnya sig.

Tänk att många av COOP kunderna är äldre personer, dom är glada att dom inte behöver spara och räkna ihop sina kvitton.
På ICA måste man inte ha sitt ICA kort med sig för att få rabatter om man inte har ett ICA MC kort.
Det är väl bara Axfood som ligger steget före med att man kan lägga in sitt kundkort i något av sina betalkort

Toppen