Ozz skrev:Jag hade ett långt samtal med Food and Beverage Manager (Augustinus Romanus) idag vid frukost och han hade ett halvt A4 med anteckningar med sig när vi hade pratat färdigt. Tyvärr hade han dålig koll på att vi checkar ut idag då han ville bjuda på middag ikväll. Han beklagade sig verkligen att han inte hade någon möjlighet att kompensera oss.
-Men det har du sa jag...Det är bara att se till att kompensera oss med poäng på HHonorskontot, en kvart efter att vi kommit upp till rummet kom roomservice med complimentary Coke Zero och nu en halvtimme innan bellboy kommer och hämtar vårt bagage så ringde han till rummet och berättade att man haft en längre diskussion med Front Desk Manager och denne skulle se till att kompensera oss med poäng. Det kunde ta upp till tre veckor innan jag ser poängen men eftersom han lämnade sitt visitkort så är det ju inte svårt att påminna honom om poängen om de skulle utebli. Hur många det blir ämnar jag återkomma med i tråden om några veckor.Klicka för att utvidga...