Maja
Medlem
Har lyckats få till en Best Price Match tidigare för DoubleTree by Hilton Hotel New York Times Square West för 8 nätter i juli som gör att jag har fått till ett riktigt bra pris. Nu har SAS helt plötsligt flyttat hela resan 1 dygn framåt, (kom endast en notis i appen och jag lyckades inte hitta vad det var för ändring utan fick hjälp i samband med en annan ombokning att lokalisera vad som blivit ändrat med mina kommande bokningar).
Hotellet i fråga har online check vad jag kan se i appen. Så min fråga är;
1) Kan jag kan checka in online i normal tid till hotellet, för att sedan dyka upp 1 dygn senare och allting kommer fungera?
2) Checkar in online i normal tid till hotellet och hör sedan av mig och säger att mitt flyg blivit försenat så vi kommer först dagen efter?
3) Det är kört, bara att boka om?
Någon som sitter på goda råd? Har egen erfarenhet eller andra synpunkter/tips?
Sedan är det en annan fråga om USA kommer vara öppet i slutet på juli, men det är ett senare bekymmer.
Hotellet i fråga har online check vad jag kan se i appen. Så min fråga är;
1) Kan jag kan checka in online i normal tid till hotellet, för att sedan dyka upp 1 dygn senare och allting kommer fungera?
2) Checkar in online i normal tid till hotellet och hör sedan av mig och säger att mitt flyg blivit försenat så vi kommer först dagen efter?
3) Det är kört, bara att boka om?
Någon som sitter på goda råd? Har egen erfarenhet eller andra synpunkter/tips?
Sedan är det en annan fråga om USA kommer vara öppet i slutet på juli, men det är ett senare bekymmer.