Senaste nytt

Chans till uppgradering vid full beläggning - erfarenhet.

Förmåner har du ju ändå. Fri frukost och internet! En rumsuppgradering bör du aldrig förvänta dig utan se som en extra bonus när det sker.
Boka det rum du vill bo i. Om lounge känns viktigt så boka ett sådant rum (lite sent nu förstås). Det finns många andra trevliga ställen att hänga på annars.
Loungen är inte viktig per say, men skulle motivera priset jag bokat för. "Gratis" frukost och "gratis" wifi har jag betalat ganska mycket pengar för att få tillgång till enligt mig själv och min plånbok. Sen har du rätt i att vi förmodligen inte kommer spendera vår tid där ändå, men jag tycker att det är ett jättebra sätt att starta sina kvällar på och jag vet att tjejen uppskattar det och det ger lite guldkant. Uppgraderingar är ju givetvis en bonus, som vi alla hoppas få varje gång vi bokar, men som inte alltid inträffar. Hur surt detta upplevs borde ju vara beroende av vad du betalat för rummet du bokat ursprungligen och som jag ser det är det väldigt dyrt att bo på (valfritt) Hilton i Amsterdam de datumen jag ska dit.

Det blev en King Executive Suite - det verkar som att en massa rum blev släppta sisådär veckan innan min ankomst så teorin om att en mässa kan ha gått av stapeln just vid de datumen verkar inte helt orimlig :)

Toppen