Senaste nytt

Champagnetråden

pswe

Medlem
Inför nyårsafton - kan man dricka och äta bra :)

31133e4e76b87385933c892ff56e528f.jpg

3711d21cde2432d3a674453309c98343.jpg

3cde85e491242214ccfcb2013e12da7f.jpg
Vilket barnarov!!! Men ändå intressant att höra vad du tycker?
 

LarsCph

Medlem
Vilket barnarov!!! Men ändå intressant att höra vad du tycker?

Jag vet - är inte alls bra på att lagra vin. Det är lite en utmaning med dörren till vinkylan gjort av glas så man inte glömmer bort :)

Men den var mycket bra, och funkade perfekt till maten vi hade gjort som man kan säga var 4 olika förrättar med hummer+caviar, lax, råbiff, avocado+laxrom – och sen chips gjort på ank serverat med karljohan mayo. Inte ofta vi dricker Champagne i det prisnivå så svårt att jämföra. – men ja riktig bra och helt perfekt tycker jag till maten.
 

pswe

Medlem
Jag vet - är inte alls bra på att lagra vin. Det är lite en utmaning med dörren till vinkylan gjort av glas så man inte glömmer bort :)

Men den var mycket bra, och funkade perfekt till maten vi hade gjort som man kan säga var 4 olika förrättar med hummer+caviar, lax, råbiff, avocado+laxrom – och sen chips gjort på ank serverat med karljohan mayo. Inte ofta vi dricker Champagne i det prisnivå så svårt att jämföra. – men ja riktig bra och helt perfekt tycker jag till maten.
Låter gott!
Jag har gömt mina 2008:eek:r i källaren i vårt andra boende vilket gör det svårare att se dem ;)
 
Toppen